Skip to main content

Hey, ik ben een hetero jongen en zou graag een keer met een vriend willen afrrekken gwn om eens te experimenteren. Maar hoe kan ik dit het best vragen? Het is een van mijn beste vrienden maar we zien elkaar vrij weinig buiten op school maar hij zit in een andere richting dan mij dus is ook wel weer moeilijk...

ff de zoek functie gebruiken hier


Vraag aan hem of hij zich ook al aftrekt en dan op het juiste moment gewoon aan hem vragen. Ik weet niet of je zijn nummer hebt anders kun je het hem appen als je het niet durft te vragen 


Vraag aan hem of hij zich ook al aftrekt en dan op het juiste moment gewoon aan hem vragen. Ik weet niet of je zijn nummer hebt anders kun je het hem appen als je het niet durft te vragen 

Ja, ik heb zeker zijn nummer maar hoe moet ik dan die eerste berichtjes sturen want ik wil niet dat het akward word ofz


Vraag aan hem of hij zich ook al aftrekt en dan op het juiste moment gewoon aan hem vragen. Ik weet niet of je zijn nummer hebt anders kun je het hem appen als je het niet durft te vragen 

Hoe kan ik dit best via appen doen want ik heb zijn nummer wel maar wil niet dat het akward wordt ofz


Vraag aan hem of hij zich ook al aftrekt en dan op het juiste moment gewoon aan hem vragen. Ik weet niet of je zijn nummer hebt anders kun je het hem appen als je het niet durft te vragen 

Hoe kan ik dit best via appen doen want ik heb zijn nummer wel maar wil niet dat het akward wordt ofz

@10Anoniem123456789 blijven jullie wel eens bij elkaar logeren?


 

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Nee, maar soms eens afspreken


 

 

 

 

Vraag aan hem of hij zich ook al aftrekt en dan op het juiste moment gewoon aan hem vragen. Ik weet niet of je zijn nummer hebt anders kun je het hem appen als je het niet durft te vragen 

Hoe kan ik dit best via appen doen want ik heb zijn nummer wel maar wil niet dat het akward wordt ofz

@10Anoniem123456789 blijven jullie wel eens bij elkaar logeren?

Nee, maar soms eens afspreken

Ik heb dus al eens gevraagd en hij wil dit niet 


@10Anoniem123456789 misschien vragen of hij een weddenschap wil doen (sexueel).

Misschien op een warme dag vragen wat hij aan het doen is, en jij antwoord dan bv dat je in je onderbroek op je kamer bent of op bed ligt, of juist misschien in je onderbroek thuis op het terras zit.

Of juist als je met een hele warme avond in bed ligt zeg je “pfff warm hè” kun je ook niet slapen, wat heb je aan enz. Gewoon een beetje creatief denken 
 

Of zeggen dat je ouders weg zijn en dat je alleen bent en eens een keer naakt door het huis wilt lopen 

 

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)


Reageer