wie wilt sex 😬


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

tja ja.…

ik wil zo graag sex hebben maar weet niet met wie en al en ik lees hier dat veel mensen sex willen.

dus… ik wil het liefst zo veel mogenlijk mensen die sex willen in deze chat :) om er over te praten. Zo Lets talk 

Groetjes, 

meisjemetproblemen


Dit topic is gesloten

17 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Ik ben maagd naar kan wel mee praten

@Zo maar iemand hoe was het? Hoe begon het ? Hoe wist je het dat je er klaar voor bent? En wat heb je allemaal gedaan? Oké sorry als paar vragen niet wilt beantwoorden 🤷🏼‍♀️
 

Reputatie 2
Badge +3

Ik hen nog geen seks gehad maar wil wel tips geven

Heb ook nog geen seks gehad maar wil het wel eens graag doen

Ik zou ook wel eens seks willen hebben maar ik heb geen vriendin. Eigenlijk zou ik het ook wel willen met een meisje die niet mijn vriendin is. Gewoon om te voelen hoe het is. Ik ben trouwens 15. 

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb ook geen vriendin maar wil wel seks hebben om te weten hoe het is het lijkt me hardstikke geil

Hallo Meisjemetproblemen :)

Je mag niet chatten hier… Ik ga je even rapporteren, lees aub eerst de forumregels voordat je een topic maakt!

-TheMightySlayer <3

Badge

Hey ik wil wel praten ik ben een jongen van 14 die ook sex wil 

Stuur me terug als je wil praten enzo

Je mag geen contactgegevens uitwisselen, dus ook geen snapchat gegevens…

 

Badge

Hoi,

tja ja.…

ik wil zo graag sex hebben maar weet niet met wie en al en ik lees hier dat veel mensen sex willen.

dus… ik wil het liefst zo veel mogenlijk mensen die sex willen in deze chat 🙂 om er over te praten. Zo Lets talk 

Groetjes, 

meisjemetproblemen

Reactie verwijderd door De Kindertelefoon ivm forumregel 6

Hey ja ik heb snap, maar ik weet niet echt of die hier gewoon wil zetten voor iedereen, weet jij of we privé kunnen praten? 

 

 

Zouden jullie alsjeblief gewoon de forumregels kunnen lezen en volgen.

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal,

 

Zoals meerdere gebruikers hier ook al aanhalen is het verboden om persoonsgegevens met elkaar uit te wisselen (zoals snapchat). 
We vinden het namelijk heel belangrijk dat kinderen anoniem zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan.

Doe je dit toch, dan zal je hier een waarschuwing voor krijgen. 
Zorg ervoor dat er een hulpvraag centraal blijft staan en ga niet te veel off-topic.

Het is ook niet mogelijk om privé met andere forumgebruikers te chatten. 

Groetjes,
Griselle
De Kindertelefoon

Denk dat zo'n beetje iedere jongen boven de twaalf dat wilt hahaha

 

niet alleen kies je een topic waarvan de persoon al 30 dagen niks gereageerd heb maar overtreed je ook de forumregels.. jammerss

 

de kindertelefoon is er niet om mensen te zoeken voor seks of uberhaupt te chatten dus ik adviseer om een andere site ervoor te zoeken

@timar 

Hallo timar :)

Lees de forumregels jochie, dit forum is niet bedoeld voor kleine kindertjes die hun snapchat willen delen hier.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge +3

Hey meid ik heb al seks gehad misschien wilje erover praten gewoon hierzo ik kan je tips geven. Als je dat wilt. Ikben al 18 en ik ga hier professioneel mee om dus geen contact gegevens geven of iets snapje.

Reputatie 7
Badge +6

Dit topic is in strijd met forumregel 7. Om deze reden wordt dit topic gesloten.