Vraag

wie vindt turnpakjes nog meer sexy

  • 19 August 2022
  • 19 reacties
  • 2483 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wie vindt turnpakjes nog meer sexy mijn vriendje vindt het behoorlijk sexy als ik in me turnpakje rond loop


19 reacties

Badge +1

Ik vind idd zo turnpakjes ook super sexy en zeker als je dan de buik kan zienĀ 

-onnodige quote verwijderd-

Die heb ik dus turn pakjes waar je een buik kan zienĀ 

Badge +1

Nou dan vind ik et idd zeker sexy, heb je ook zo een heel.kort broekje?

Nou dan vind ik et idd zeker sexy, heb je ook zo een heel.kort broekje?

Ja dat heb ik ook

Badge +1

Dan is het idd wel super sexy

Reputatie 5
Badge +3

Wie vindt turnpakjes nog meer sexy mijn vriendje vindt het behoorlijk sexy als ik in me turnpakje rond loop

Ja ik voelde me best sexy in mn turnpakje toen ik nog op turnen zat. Was ook wel leuk om jongens mee uit te dagen hihi

Reputatie 2
Badge

Toen ik nog op turnen zat voelde ik me ook best wel sexy. Vooral omdat die van mij ook zoā€™n gat in het midden had. Was altijd leuk als jongens het zien

Badge

Ik trek me geregeld af op foto's van meiden in een turnpakje, vooral waar ze met hun benen gespreid zitten

Badge

Draag meisje onder de turn pakje wel onderbroek of topje

Reputatie 2
Badge +2

Jaa ik vind dacht echt heel sexy, ik dacht dat ik de enige was.Ā 

Reputatie 5
Badge +3

Draag meisje onder de turn pakje wel onderbroek of topje

Nooit een topje en later ook wel eens geen slipje. Ik zag jongens dan wel meer kijken maar dat vond ik eigenlijk wel leuk

Reputatie 4
Badge +3

Turnpakjes zijn erg sexy! En ik kan er zeker lekker geil van worden als ik meiden er in zie.

Reputatie 2
Badge +1

Heyy! Ik zit zelf op turnen en mijn eerlijke mening is: wij turnen omdat we het leuk vinden! Niet omdat we er dan sexy bijlopen of wat dan ook! Als andere ons sexy vinden als we turnen vind ik het prima,Ā maar ga vooral geen turnpakjes kopen of zelfs op turnen gaan alleen zodat het erĀ sexy uitziet!

Reputatie 5
Badge +3

@Meisje22222Ā helemaal eens! Ik ben gaan turnen omdat het me leuk leek. En ja, later voelde ik me ook wel sexy. Ik ben al even geleden gestopt met turnen en begonnen met tennis. Ook dan voel ik me wel eens sexy :-)Ā Maar daar gaat het natuurlijk nooit om.Ā 

Ā 

Liefs Vosje

Ā 

Reputatie 2
Badge +1

Heb jij zo een kort tennis rokje

Badge

Ik draag met turnen een pakje maar nooit iets eronderĀ 

Reputatie 5
Badge +3

Heb jij zo een kort tennis rokje

haha ja best wel. Al draag ik nu het koud is als ik buiten speel meestal een trainingsbroek of legging.

Badge

Ik draag met turnen een pakje maar nooit iets eronderĀ 

Dat klinkt wel echt heel goed. Zie je dan ook je lippen er doorheen?

Badge

Draag meisje onder de turn pakje wel onderbroek of topje

Nooit een topje en later ook wel eens geen slipje. Ik zag jongens dan wel meer kijken maar dat vond ik eigenlijk wel leuk

Waar zou je zoiets kunnen zien als jongen??

Reageer