Skip to main content

wie vindt jongens pijpen lekker?

• November 24, 2012
  • 24 reacties
  • 15156 Bekeken

ik ben een jongen en ik houd ontzettend om jongens te pijpen ik heb een beste vriend en die pijp ik ook,maar veel mensen vinden het vies en dan schaam ik me ervoor wat vinden jullie?

24 reacties

• November 24, 2012
ik vind het enorm vies en wil het nooit meer doen 
heb het een keer onder dwang moeten doen en durf het niet meer 
en wil het nooit meer

maar wat jij leuk/lekker vind is aan jou :)

Xxx Demy

• November 24, 2012
Een beste vriend, of je vriend?

• November 24, 2012
nee mijn beste vriend we waren erg geil en toen pijpte ik hem 

• November 25, 2012
ik vindt pijpen wel lekker maar hij moet klaarkomen in mijn mond dat vindt ik echt vies.

• December 25, 2012
Ik vind het lekker haha.

• December 25, 2012
Rob, doe je dat vaker of was het 1x?

• December 25, 2012
ik heb altijd geleerd: als jij het leuk vindt dan is het goed en de mensen die het vies vinden kunnen de pot op!
als jij het lekker en leuk vindt dan kan je het blijven doen 

• October 2, 2016
Ik heb het nog nooit meegemaakt maar ik ben wel nieuwschierig

• October 3, 2016
Ik vind het lekker XD

• October 13, 2016
Ik vind t niet vies maar ook niet echt lekker fs

• October 15, 2016
Mij lijkt het niet heel verkeerd, als ie maar niet klaarkomt:P

• October 18, 2016
Ugh zo vies hè, jongens vegen zich nooit af. En heb wel eens een jongen gepijpt en smaakte heel vies, waarschijnlijk plas.

• October 18, 2016
Oke, misschien klinkt dit raar, maar ben ik de enige die dit simpelweg gewoon heel vies en raar vind...? Ik bedoel jullie zijn vrienden, en je pijpt hem!? Hoe vindt hij dat goed en hoe zijn jullie erop gekomen...?

• October 18, 2016
Oke, misschien klinkt dit raar, maar ben ik de enige die dit simpelweg gewoon heel vies en raar vind...? Ik bedoel jullie zijn vrienden, en je pijpt hem!? Hoe vindt hij dat goed en hoe zijn jullie erop gekomen...?
De kortste uitleg;
Je bent geil/nieuwschierig om met een andere jongen iets te doen/je vertrouwd je beste vriend

En zo gebeurd het
(Best veel vrienden doen dit soort dingen minstens 1x)

• October 19, 2016
Ik vind t ook lekker maar dan vooral om te zien hoe hij reageerd enzo.. te zien dat ie ervan geniet feelz gut m8

• January 24, 2017
Geen idee eigenlijk. Het enige wat mijn mond ingaat is kip. In ieder geval, schaam je niet, want smaken verschillen. Succes!

• July 22, 2017
Ik vin het heel lekker maar tip maak het ff schoon net water

• July 22, 2017
Ik wil het graag een keer doen of gepijpt wordeb

• December 14, 2018
Is gwn lekker ma gepijpt worden is echt fk geil

• July 6, 2020

ik ben een jongen en ik houd ontzettend om jongens te pijpen ik heb een beste vriend en die pijp ik ook,maar veel mensen vinden het vies en dan schaam ik me ervoor wat vinden jullie?

Ja ik vind het ook lekker het wiebelt zo lekker in je mond 

Dit bericht is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. overtreden forumregel 7.

• July 6, 2020

Ik vind het lekker XD

Ik ook ik heb geprobeerd om anal te doen het voelde heel lekker toen zen topje me kontgat aanraakte maar toen die bijna helemaal der in ging stopte ik want het deed heel veel mijn en vind het ook heel lekker om me lul tussen de billen te doen en dan op en neer

• July 6, 2020

De kortste uitleg;
Je bent geil/nieuwschierig om met een andere jongen iets te doen/je vertrouwd je beste vriend

En zo gebeurd het
(Best veel vrienden doen dit soort dingen minstens 1x)

Ja en het is toch super lekker gwn waneer je geil bent kan je gwn pijpen enzo

• July 6, 2020

Ik vind t ook lekker maar dan vooral om te zien hoe hij reageerd enzo.. te zien dat ie ervan geniet feelz gut m8

Jaaa dats fucking lekker en het is echt lekker om gwn altijd waneer je geil bent kunnen jullie dat doen waneer jullie bijvloorbeeld logeren kunnen jullie gwn neuken dats super lekker en geil

• July 6, 2020

ik heb altijd geleerd: als jij het leuk vindt dan is het goed en de mensen die het vies vinden kunnen de pot op!
als jij het lekker en leuk vindt dan kan je het blijven doen 

Ja inderdaad die hebben niks te doen als ik bet lekker vind om iemand te pijpen dan mag dat gwn