Skip to main content
Vraag

Wie moet ik kiezen????

• July 4, 2025
  • 2 reacties
  • 379 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hey iedereen, ik heb onlangs het vreemdste meegemaakt. Het is een lang verhaal, dus heb een samenvatting op het einde gemaakt.

Ik zit op school in een deelklas voor degene die niet weten wat het is, het is dus dat er meerdere richtingen in 1 klas zitten. Bv 1A1 en 1A2 Het eerste deel doet economie en het andere moderne talen. Ik zit dus ook in zo’n deelklas, mijn deel doet wetenschappen en er zijn 4 meisjes in de klas. Het andere deel is Moderne talen, ze zijn met een stuk of tien en alleen maar meisjes. Ik heb een stuk of 5 meisjes in totaal die ik wel leuk en mooi vind die in de klas zitten (2 in wetenschappen, 3 in talen). Mijn buurmeisje van vroeger vind ik ook wel leuk, ze is wel 2 jaar jonger en ik ben verhuist dus zie haar niet meer zo veel. Ik heb dus 6 meisjes die ik wel leuk vind, maar er zijn er maar die die echt beschikbaar zijn zeg maar.

• Het mooiste en leukste meisjes heeft al een relatie, ik vind haar het leukst omdat ik er in het begin van het schooljaar naast zat voor 2 maanden ofzo, we zatten van achter per twee en er was niet echt iemand die heel dicht bij ons zat. We hebben dus veel zitten praten en ik denk als ik een move had gemaakt had ik haar misschien maar ik was te bang en er was iemand me voor.
  • Dan is er nog een ander meisje die goed bevriend is met de vorige, ze keek al bijna heel het jaar naar me en deed super lief tegen me enzo. Overlaatst heb ik een paar keer een conversatie proberen te starten, het was zeer leuk toen (wel online) we hebben nu een grapje waar we wel nog mee lachen.
  • De derde persoon van de deelklas moderne talen is ook ene vriendin van de vorige twee, ze is minder aantrekkelijk (wel nog steeds mooi) en minder sportief dan de andere. Dit vind ik wel belangrijk aan een meisje dat ze slim, sportief en mooi zijn. Dit heeft ze dus niet allemaal maar ze is nog steeds leuk enzo.
  • Dan zijn er nog twee meisjes uit mijn deelklas, de ene heeft al een vriend dus die probeer ik niet, maar de andere is nog vrij. Ze is wel leuk en mooi, volgend jaar zal ik waarschijnlijk voor het vierde jaar op rij met haar in de klas zitten. Zij is dan ook de enigste van deze meisjes die ik het meest zal zien. Met haar praat ik niet veel, soms eens als we in een grote groep zijn ofzo.
  • Als laatst is er dan nog mijn vorig buurmeisje die ook wel mooi en leuk is, maar we zijn al vrienden sinds de kleuterklas en iedereen weet dat als je een relatie hebt dat de kans dat jullie nog vrienden blijven zeer klein is. Ik wil die vriendschap dus niet kwijt.

Wat moet ik doen, wie moet ik kiezen, zijn er verkeerde keuzes???? Help me plss 

Samenvatting

• Deelklas (wetenschappen & moderne talen).

• In totaal zijn er 6 meisjes die ik leuk of aantrekkelijk vindt:

1. Meisje met vriendje – Ik zat ernaast in het begin, veel gepraat, voelt een gemiste kans.

2. Haar vriendin – Lijkt interesse te tonen, hebt leuk contact gehad via chat.

3. Derde vriendin – Minder jouw type (niet sportief), maar nog steeds aardig.

4. Klasgenote – Geen vriend, je kent haar al lang, volgend jaar waarschijnlijk weer in je klas.

5. Klasgenote met vriend – Niet beschikbaar, dus laat ik met rust.

6. Vroegere buurmeisje – Leuk en mooi, maar je wil de vriendschap niet verliezen.

2 reacties

• July 4, 2025

Hallo,

Grappig om dit zo te zien. Ik ben zelf ook een meisje dus vandaar.

Het lijkt me sowieso geen idee om met een meisje een relatie proberen aan te gaan terwijl diegene al een relatie heeft. 

En als iemand niet jouw type is denk ik niet dat een relatie een succes gaat worden.

En ik begrijp dat je je vriendschap wilt houden,dat zou ik ook zo laten.

Dan lijkt het me een goed idee iemand eerst goed te leren kennen voordat je beoordeelt of het een kandidaat is of niet.

Dus dan blijft het meisje dat interesse lijkt te tonen over, en dat ze interesse lijkt te tonen is op zich al een goed teken denken.

Groetjes!

Forum|alt.badge.img+3

Ik denk dat je met elke meisjes nog wel goed contact zal hebben. Want jullie doen wel chill naar elkaar. Pak gewoon niet de ene haar lief af. Ook al is hij sportiever dan jou en ook al speelt of speelde hij geen voetbal maar wel basket

Tekst aangepast door de Kindertelefoon i.v.m. anonimiteit.