wie heeft jou allemaal al naakt gezien

  • 17 October 2022
  • 18 reacties
  • 2282 Bekeken

Badge +1

Hey ik ben een jongen van 13 en ben benieuwd wie jullie al naakt heeft gezien en hoe het komt, ....


18 reacties

Badge

Hey @Anonieme_boyy13  mijn gezin heeft le al vaak naakt gezien vooral vroeger en ook mensen van len familie want ja toen ik klein was met wassen enzo maar nu ziet bijna niemand me nog bijna naakt omdat ik het zelf niet meer prettig vind.

 

Hopelijk heb je er iets aan!

Grtjs dirkie!

Badge +1

Hey @Anonieme_boyy13  mijn gezin heeft le al vaak naakt gezien vooral vroeger en ook mensen van len familie want ja toen ik klein was met wassen enzo maar nu ziet bijna niemand me nog bijna naakt omdat ik het zelf niet meer prettig vind.

 

Hopelijk heb je er iets aan!

Grtjs dirkie!

Hoe oud ben je en wie heeft je het afgelopen jaar al naakt gezien en wie heb jij naakt gezien

Reputatie 7
Badge +5

Wie niet, ouders broer en broertje ooms tantes paar neven een aantal vrienden klasgenoten teamgenoten en vele onbekenden 

Reputatie 5
Badge +4

Hey!

Niemand heeft me naakt gezien toen ik ouder werd maar me beste vriend mag me wel naakt zien alleen hij heeft het nog nooit gezien haha maar van mij mag hij dat maar verder mag niemand dat alleen mensen die ik echt mag maar geen personen uit me familie 

Groetjes!!!

Badge +1

Hey!

Niemand heeft me naakt gezien toen ik ouder werd maar me beste vriend mag me wel naakt zien alleen hij heeft het nog nooit gezien haha maar van mij mag hij dat maar verder mag niemand dat alleen mensen die ik echt mag maar geen personen uit me familie 

Groetjes!!!

Hoe oud ben je

Badge

Hey @Anonieme_boyy13  mijn gezin heeft le al vaak naakt gezien vooral vroeger en ook mensen van len familie want ja toen ik klein was met wassen enzo maar nu ziet bijna niemand me nog bijna naakt omdat ik het zelf niet meer prettig vind.

 

Hopelijk heb je er iets aan!

Grtjs dirkie!

Hoe oud ben je en wie heeft je het afgelopen jaar al naakt gezien en wie heb jij naakt gezien

 

Ik ben 15 en ik denk niemand heeft mij gezien wel heb ik mijn moeder en broer naakt gezien

Badge

mij heeft niemand nog naakt gezien maar ik en mijn meisje gaan in de herfstvakantie neuken

Badge +1

 Vertel eens hoe oud ben hij en hoe oud zij

mij heeft niemand nog naakt gezien maar ik en mijn meisje gaan in de herfstvakantie neuken

 

Vertel eens hoe oud ben hij en hoe oud zij

En hoe weet je dat

Badge

hoi ben 14 en mij moeder zusje broer voetbalteam tante nicht

Hi ik ben 12 en het antwoord is mijn ouders natuurlijk ;) en de meisjes uit de klas bij het omkleden en zwemmen. En een dokter wel eens.  En per ongeluk een jongen op kamp die kon er niks aan doen ik had een deur open gelaten en hij schrok heel erg en bood wel 100 keer excuus aan ( hoefde hij niet hoor vond ik) en verder vlgs mij niemand. 

Liefs Sjammetje

Badge +1

Hi ik ben 12 en het antwoord is mijn ouders natuurlijk ;) en de meisjes uit de klas bij het omkleden en zwemmen. En een dokter wel eens.  En per ongeluk een jongen op kamp die kon er niks aan doen ik had een deur open gelaten en hij schrok heel erg en bood wel 100 keer excuus aan ( hoefde hij niet hoor vond ik) en verder vlgs mij niemand. 

Liefs Sjammetje

Ben je al ver in de pubertijd? 

Badge +1

hoi ben 14 en mij moeder zusje broer voetbalteam tante nicht

En hoe komt het dat ze je naakt zien?

Reputatie 5
Badge +4

Hey!

Niemand heeft me naakt gezien toen ik ouder werd maar me beste vriend mag me wel naakt zien alleen hij heeft het nog nooit gezien haha maar van mij mag hij dat maar verder mag niemand dat alleen mensen die ik echt mag maar geen personen uit me familie 

Groetjes!!!

Hoe oud ben je

 Ik ben 15 en me vriend 14

Badge +1

@anonymous 
Bedankt

Uhm mijn ouders, zusje, neefje, groep vrienden (van basisschool) en paar docenten die altijd in de kleedkamers de wacht hielden.

Reputatie 5
Badge +3

Hi ik ben 12 en het antwoord is mijn ouders natuurlijk ;) en de meisjes uit de klas bij het omkleden en zwemmen. En een dokter wel eens.  En per ongeluk een jongen op kamp die kon er niks aan doen ik had een deur open gelaten en hij schrok heel erg en bood wel 100 keer excuus aan ( hoefde hij niet hoor vond ik) en verder vlgs mij niemand. 

Liefs Sjammetje

Hoe vond je het dat die jongen je naakt zag? Zou het van jou nog eens mogen gebeuren of liever niet?

Reputatie 2
Badge +2

Uhm mijn ouders, zusje, neefje, groep vrienden (van basisschool) en paar docenten die altijd in de kleedkamers de wacht hielden.

zien docenten jou naakt?

Reputatie 5
Badge +3

Best wat eigenlijk….Mn ouders en broer, mn neef, een vriend van mn broer, een paar klasgenoten en twee jongens die ik kende met wie ik gegaan ben in het zwembad.

Liefs vosje

 

Reageer