Vraag

wie heeft er wel eens in zijn broek geplast van het lachen

  • 21 February 2021
  • 3 reacties
  • 754 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik plas dus heel vaak in me broek als ik ergens mega nodig om moet lachen. Zo was ik eens een keer bij een vriendinnetje aan het zwemmen en waren we even voor het huis. Ik zat op de rand van hun cabrio me vriendinnetje heerlijk op de grond gezellig te kletsen. Tot me vriendinnetje zegt ik ga eens belletje lellen zin aan om te doen. Dus we lopen een stukje door de buurt heen zegt me vriendinnetje hier zo bel ik aan. Ik zie weer een cabrio staan dus ga maar weer zitten op de rand. Me vriendinnetje belt aan en zegt hoi ik ben Jan de brandweer man wilt u zien hoe hard ik rennen kan. Nee zeggen die mensen maar we hebben wel iets anders voor wat dan vraagt ze. Vervolgens komen die mensen met een emmer water aangerend plons zo over me vriendinnetje heen. Ik heb me toen maar in die auto laten zakken van het lachen vervolgens voelde ik echt nattigheid in me broekje. Ik heb richting haar huis nog wel een paar keer geplast van het lachen en op straat liggen rollen bollen. Of de tweede keer was toen ik en me zusje lagen te zonnen  op straat komt de vuilniswagen eraan zetten. Ik snel de stoep op wat doet me zusje die loopt er naar toe en begint vervolgens met haar kont tegen die voorkant aan te bouncen. Ik moest plassen van het lachen steeds als die weer reed liep me zusje rustig een stukje mee. Wat helemaal het top punt was is dat ze vervolgens die vuilniswagen om de hoek even stil ziet staan om vervolgens op die rand waar ze die bak leeg kieperen een handstand te doen. Valt ze bijna zelf in die vuilniswagen maar toen moest ik toch echt wel weer bijna lachen als ze erin was gevallen.


3 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Hoihoi,

Komt me heel bekend voor dit... ik plas letterlijk elke dag in mn broek. Meestal door lachen of niezen... ik ga er zelf al meer dan 7 jaar voor naar het ziekenhuis. Misschien voor jou ook een optie..? Vaak helpt het bij mij om als ik zo hard moet lachen in mijn hoofd tot 5 ofzo te tellen om rustig te worden. Als je toch een ongelukje hebt kun je een vest of trui ofzo om je middel knopen zodat anderen het niet zien. Ik had het laatst midden in een training waar m'n hele team bij was... *gênant* ook werkt het om voor je iets gaat doen nog even naar de wc te gaan. 

Grtz,

Noah

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb dat vroeger wel gehad. Nu misschien paar druppels maar dat telt niet echt als plassen.

Wilhelmavemela.

Reputatie 5
Badge +1

🙋‍♀️, hahaah. Niet echt plassen, maar ik heb zeker wel eens dat ik druppels plas in m’n onderbroek krijg van het lachen 😂. Oeppsssiee, vaak schaam ik me dan wel een beetje

Reageer