Vraag

wie heeft dit ooit gedaan?

  • 31 August 2022
  • 3 reacties
  • 589 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hoi allemaal, 

hebben jullie ooit iets best persoonlijks tegen iemand verteld bijv lang geleden. Ik namelijk wel en ik schaam me er nog steeds voor ookal is die gene het volgensmij al vergeten en zijn we gewoon vrienden van elkaar. We waren toen allebei jong maar ik schaam me nogsteeds


3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hoi allemaal, 

hebben jullie ooit iets best persoonlijks tegen iemand verteld bijv lang geleden. Ik namelijk wel en ik schaam me er nog steeds voor ookal is die gene het volgensmij al vergeten en zijn we gewoon vrienden van elkaar. We waren toen allebei jong maar ik schaam me nogsteeds

Ja heeft vast iedereen wel ik zelf ook maar ik vind het niet zo erg meer want ik weet niet wat het bij jou was maar ik kan wel m’n verhaal vertellen.

ik ben 15 en had 1 of 2 jaar geleden een klein bobbeltje op m’n bal gevoeld je kan hier ook van lezen in m’n andere topics maar ik ging dus naar m’n ouders en ja ik vond het best beschamend want mmm vader ging het voelen ik weet niet precies of hij het voelde maar ik ging alsnog naar de dokter het bleek geluk de groei van m’n bijbal te zijn ik ben alsnog blij dat ik het heb verteld want anders had ik mis nooit te weten gekomen dat het niks ergs was en Gelukig hebben we het er nooit meer over en zo heb ik nog wel een verhaal waar ik me nog meer voor schaam maar goed ik hoop dat dit hielp en groetjes,

Hi @Nolaf456 ,

Voor de geruststelling… Jazeker! :) Ik zeg echt dagelijks dingen waarvan ik de dag erna spijt heb dat ik dat heb gezegd en dat geldt ook voor toen ik jonger was. Bepaalde dingen vergeet je helaas zo moeilijk, ook al wil je dat wel heel graag. Ik herken het gevoel, maar helaas is er niet meer aan te doen.

Maak je er vooral niet te druk over, we vergeten allemaal wel eens dingen die anderen zeggen dus jouw vriend(en) ook wel!

Liefs, Junia

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Nolaf456 ,

Voor de geruststelling… Jazeker! :) Ik zeg echt dagelijks dingen waarvan ik de dag erna spijt heb dat ik dat heb gezegd en dat geldt ook voor toen ik jonger was. Bepaalde dingen vergeet je helaas zo moeilijk, ook al wil je dat wel heel graag. Ik herken het gevoel, maar helaas is er niet meer aan te doen.

Maak je er vooral niet te druk over, we vergeten allemaal wel eens dingen die anderen zeggen dus jouw vriend(en) ook wel!

Liefs, Junia

dankjewel voor je reactie!!

Reageer