Vraag

wie hebben het moeilijker mannen of vrouwen?


Badge

Wie hebben bet moeilijker mannen of vrouwen? En waarom?

Respecteer wel elkaars mening.

 

 

 

Ik zet deze topic op seksualiteit omdat de kans dat ik dan antwoorden krijg 100x groter is.


28 reacties

Denk dat mannen en vrouwen het op andere gebieden zwaarder hebben,  maar toch denk ik vrouwen. 

Vrouwen verdienen minder, nemen nog steeds het grootste gedeelte van de zorg voor de kinderen  en mantelzorg op zich. 90% van de moordenaars zijn mannen maar 30% van de slachtoffers vrouw.  Waarvan 6 op de 10 vrouwen vermoord wordt door de eigen partner. Vrouwen zijn 6x vaker slachtoffer van partner geweld dan mannen. En bijna de helft van alle meisjes en vrouwen is slachtoffer van seksuele intimidatie.  

Ik denk dat vrouwen het iets moeilijker heben dan manen.

Want manen krijgen aleen maar lichaam haar en een lager stem in de puberteit.

En een vrouw krijgt  borsten  meer lichaamshaar en word ieder maand ongesteld  waar de ene vrouw veel last van heeft een de andere iets minder. Maar als nog wie moeten altijd maar doen als of er niks is

Een ook worden vrouwen minder betaald voor werk wat ze doen.

 

 

Reputatie 3
Badge +3

Mannen hebben het veel moeilijker dan vrouwen, als je kijkt naar het verkeer maken vrouwen veel meer verkeersongelukken dan mannen, omdat vrouwen namelijk slechter kunnen rijden dus ze verpesten het vaak voor alle andere mannen op het verkeer. Mannen worden meer verkracht dan vrouwen bijvoorbeeld in  amerikaanse gevangenissen worden mannen vaak verkracht door andere mannen en vrouwen liegen ook nog is vaak dat ze worden verkracht. Kijk maar eens naar de zaak van johnny depp en amber heard. Mannen hebben een grotere hart dan vrouwen want als een man al z'n geld verloor willen vrouwen vaak bij ze weggaan omdat ze vaak nogal gold diggers zijn en als een vrouw haar geld verloor blijft de man nog bij z'n vrouw.  Vrouwen gaan 2x vaker vreemd dan mannen. En het wordt tegenwoordig in deze huidige maatschappij veel meer geaccepteerd dat een vrouw mannen haat. Maar als er een man is die vrouwen haat, dan wordt hij misogynist genoemd.

Reputatie 3
Badge +3

@Bren 


Ten eerste het is *mannen, ten tweede. De reden dat mannen veel meer betaald krijgen dan vrouwen is omdat mannen veel meer fulltime werken dan vrouwen. Omdat vrouwen het vaak afzeggen vanwege hun mestruatie

25% van de mannen gaat vreemd en 27% van de vrouwen.  Het is niet waar dat vrouwen dubbel zo vaak vreemdgaan. 

Reputatie 3
Badge +3

25% van de mannen gaat vreemd en 27% van de vrouwen.  Het is niet waar dat vrouwen dubbel zo vaak vreemdgaan. 

Zeker wel waar vrouwen liegen er ook nog veel vaker over.

Dit heb ik opgezocht, zijn officiele cijfers. Je verzint gewoon iets. Dan kun je alles wel zeggen.  

Reputatie 3
Badge +3

Dit heb ik opgezocht, zijn officiele cijfers. Je verzint gewoon iets. Dan kun je alles wel zeggen.  

Officiele cijfers zijn niet altijd waar, vrouwen liegen ook veel vaker dat ze niet zijn vreemdgegaan, en ze tellen alleen mee als een vrouw ook eerlijk toegeeft dat ze vreemd is gegaan. Maar heel veel vrouwen liegen erover.

Badge

Ik denk beide. Ik ben zelf een meisje en dan is het natuurlijk heel makkelijk om te zeggen dat ik het het zwaarste heb. Maar ik denk vaan niet. Meiden hebben last van ongesteldheid en borsten en minder geld en dat soort dingen. Maar ons lichaam is ten eerste gebouwd op het ongesteld worden volgens mij. En jongens hebben ook heel wat problemen. Het loopt denk ik gelijk op.

Reputatie 7
Badge +15

Op welk vlak bedoel je dan precies? Werk? Puberteit? Een gezin hebben? 

 

Mij_Niet_Gezien 

Officiele cijfers zijn niet altijd waar, vrouwen liegen ook veel vaker dat ze niet zijn vreemdgegaan, en ze tellen alleen mee als een vrouw ook eerlijk toegeeft dat ze vreemd is gegaan. Maar heel veel vrouwen liegen erover.

Hoe weet je dat vrouwen vaker liegen? Denk je dat? Onderzoek wijst namelijk uit dat mannen gemiddeld 3x liegen per dag een vrouwen 1x. Mannen liegen dus 3x zo veel. 

Badge

Zeker wel waar vrouwen liegen er ook nog veel vaker over.

Jij trollt gwn.

Reputatie 3
Badge +3

Hoe weet je dat vrouwen vaker liegen? Denk je dat? Onderzoek wijst namelijk uit dat mannen gemiddeld 3x liegen per dag een vrouwen 1x. Mannen liegen dus 3x zo veel. 

Dat onderzoek is helaas niet echt.

Reputatie 3
Badge +3

Jij trollt gwn.

Dus jij denkt dat ik troll terwijl ik facts zeg?

Reputatie 7
Badge +7

Dat onderzoek is helaas niet echt.

En mag ik weten waar je die informatie heb vandaan gehaald? Als je zo zeker bent van je zaak ben ik best benieuwd waar je vandaan hebt, dat het niet waar is.

Ik bedoel het niet haterig maar ik ben gewoon oprecht benieuwd waar je die informatie vandaan haalt.

Reputatie 5
Badge +2

Jongens en Meiden,

Wij hebben geen problemen met discussiëren op ons forum, maar houd het vriendelijk en denk aan forumregels 2, 4 en 11. Zo blijft het voor iedereen leuk om deel te nemen aan het gesprek.

2. Ga respectvol met elkaar om.
Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet.

4. Reacties op het forum zijn positief.
Forumleden reageren op een positieve manier op vragen en reacties van andere forumleden.

11. Bij gebruik van teksten vanuit een andere bron, is een bronvermelding verplicht.
De Kindertelefoon is tegen plagiaat, dus vermeld de bron wanneer je een tekst vanuit een andere bron hebt overgenomen.

 

Alvast bedankt

Fem, De Kindertelefoon

Reputatie 6

Op welk vlak bedoel je dan precies? Werk? Puberteit? Een gezin hebben? 

 

Mij_Niet_Gezien 

waarschijnlijk gemiddeld gezien, of in het algemeen als je kijkt naar het leven van het geslacht. Eigenlijk op elk gebied wel, maar verschilt wel per gebied, als je het een beetje vergelijkt met wat … en … ziet qua verschillen. Leeftijd speelt wel een rol, maar als ze ‘vrouwen’ bedoelen, ga ik er wel vanuit dat het, gemiddeld gezien, vanaf18(+) is. Het verschil tussen meisjes en jongens is een ander verhaal.
 

Dus jij denkt dat ik troll terwijl ik facts zeg?

Als je geen bewijs hebt (ja, jij Ruben09), dan kan je moeilijk zeggen dat iets waar is/dat het een feit is, wat je verteld.

Reputatie 3
Badge +3

En mag ik weten waar je die informatie heb vandaan gehaald? Als je zo zeker bent van je zaak ben ik best benieuwd waar je vandaan hebt, dat het niet waar is.

Ik bedoel het niet haterig maar ik ben gewoon oprecht benieuwd waar je die informatie vandaan haalt.

Dat weet ik gewoon.

Reputatie 3
Badge +3

 

Als je geen bewijs hebt (ja, jij Ruben09), dan kan je moeilijk zeggen dat iets waar is/dat het een feit is, wat je verteld.

Heb ik wel.

Reputatie 7
Badge +7

Wat hebben we aan de informatie of mannen of vrouwen het zwaarder hebben?

Het leven is geen competitie en ik denk dat je de moeilijkheid van een leven niet alleen kunt baseren op gender. er spelen toch nog veel meer factoren in een leven die er voor kunnen zorgen dat je leven erg zwaar is. Ik vind dit dus een beetje een onzinnig topic. iedereen zit in een andere situatie dat heeft verder niks met gender te maken.

maar goed discussieer lekker verder met jullie zelfverzonnen ‘officiële informatie’ lol

Badge

Mannen en vrouwen hebben het zwaar op andere gebieden. Mannen doen gevaarlijkere banen terwijl vrouwen vaker kiezen voor een kantoorbaan, wat overigens meer betaald dan een loodgieter bijvoorbeeld. Ik heb nog nooit een vrouwelijke loodgieter gezien. En als je eentje hebt gezien, is het een uitzondering want zoveel vrouwen zijn geen loodgieter.

Vrouwen hebben het zwaarder op gebied van lichaam, zoals menstruatie en bevalling etc.

Wat het cheaten betreft, vrouwen cheaten vaker dan mannen en voelen zich niet vaker schuldig als ze hebben gecheat, mannen hebben nog enigszins een gevoel van berouw. Maar niet altijd. 

Ook word je als vrouw eerder gelooft door de maatschappij. Je kan als vrouw een man onterecht beschuldigen van verkrachting, waarmee je 1. het leven van een man vernietigd. 2. Slachtofferrol gaat spelen. 3. geld wil vangen.

Vrouwen zijn manipulatief en dat is terug te zien in de onterechte beschuldigingen van seksuele intimidatie.

 

Als man die een vrouw aanklaagt word je niet zovaak gelooft en moet je eerst met bewijs komen.

 

Daarnaast plegen veel meer mannen zelfmoord dan vrouwen, mede door de valse beschuldigingen die ze krijgen van dit soort toxic vrouwen.

Badge

 

Dit vind ik wel een goed antwoord

Reputatie 3
Badge +3

Mannen hebben het VEEEEEEEEL MOEILIJKER DAN vrouwen!

Reputatie 3
Badge +3

Dit vind ik wel een goed antwoord

Ja zie je wel, toch heb ik gelijk eh? Vrouwen denken dat ze het zo ongelooflijk moeilijk hebben maar toch hebben mannen het veel moeilijker

Jullie hebben gelijk mannen hebben het veeeeeeel zwaarder.  Als ik jullie was zou ik ver weg blijven van vrouwen,  maar met jullie houding gaat dat zeker lukken 👍

Reageer