Vraag

wie doet ook soms eens dingen in zijn kont

  • 21 January 2022
  • 14 reacties
  • 2080 Bekeken

Badge

Ik ben 15 en vind het lekker om dingen in mijn kont te stoppen en als er iemand is die dat ook doet?

Wat is het grootste wat je er al hebben in gekregen?

En hoe hebben je er op geoefend om grotere dingen in je kont te krijgen?

A.U.B antwoord

 


14 reacties

Reputatie 1
Badge +2

hoi bart, wat stop je er zoal in?

Badge

Men vinger een achterkant van een haarborstel voor de duidelijkheid geen scherpe dingen

Reputatie 1
Badge +2

hoe ga je dan te werk? hoe doe je dat precies?

Badge

Ik maak het eerst nat en dan doe je het rustig aan in je kont

Reputatie 1
Badge +2

en hoe ver ga je dan en hoe weet je da je goed zit

Badge

Ik doe meestal wortels erin, dan kan je van een kleine wortel vanzelf steeds grotere wortels doen, en het is vrij normaal veel mensen proberen het

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Levi888 ,

 

goed dat je mee wil denken met tips! Wel willen we even waarschuwen dat het gevaarlijk kan zijn om dingen in te brengen die daar niet voor bedoeld zijn. Wortels kunnen bijvoorbeeld afbreken.  Je vingers of een seksspeeltje zijn wel veilig.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

 

Reputatie 2
Badge +1

ik stop vaak eerst 1 vinger in me kont en dan steeds een vinger erbij. Vaak ga ik tot 4 vingers.

Meestal als ik iets in mijn kont heb, dan is het mijn vriendje. Maar als ik alleen ben gebruik ik mijn dildo met zuignap. Mijn vriendje heeft mij opgerekt, door mij eerst te vingeren en daarna een steeds grotere buttplug te gebruiken en genoeg glijmiddel. Maar een echte lul in mijn kont overtreft toch wel alles. Wel altijd veilig neuken! 

Ik stop meestal mijn vingers, buttplug in mijn kont of ik neuk lekker mijn dildo 

Ik doe geregeld dingen in mijn kont. Het begon heel onschuldig met kleine goed gevormde niet scherpe voorwerpen die ik in en om het vond of kocht. Veel handvaten zijn ergonomisch gevormd. Hierbij moet je wel je gezonde verstand gebruiken! Doe nooit iets van glas  of iets met een dop of iets heel korts dat kun je dan kwijt raken.

Steeds een beetje groter en dat werkte heel verslavend bij mij. Zeker als het dan lekker tegen mijn prostaat drukt kom regelmatig spontaan klaar.

Ik gebruik inmiddels glijmiddel maar in het begin ook vaak babyolie of crisco dat kocht ik hij de AH. 

Inmiddels kan makkelijk een diameter van 8cm aan even ter vergelijking ongeveer de zelfde diameter als een wijnfles. Maar nooit een wijnfles proberen want die is van glas. 

Inmiddels hebben ik wel een aantal grote dildo's durven kopen die goed verstopt liggen op mijn kamer. 

Badge

banaan of komkommer zeker aan te raden

Reputatie 5
Badge +2

 

Hi coke.cola,

 

goed dat je mee wil denken met tips! Wel willen we nogmaals waarschuwen dat het gevaarlijk kan zijn om dingen in te brengen die daar niet voor bedoeld zijn.  Komkommers kunnen bijvoorbeeld afbreken.  Je vingers of een seksspeeltje zijn wel veilig.

 

Groetjes, Karin De Kindertelefoon

Badge

Inmiddels kan makkelijk een diameter van 8cm aan even ter vergelijking ongeveer de zelfde diameter als een wijnfles. Maar nooit een wijnfles proberen want die is van glas. 

Inmiddels hebben ik wel een aantal grote dildo's durven kopen die goed verstopt liggen op mijn kamer. 

Kan dat bij jongens eigenlijk ook tot 8cm gaan?

 

-Onnodige quotes aangepast- 

Reageer