Vraag

Why are furries so unpopular in the Nederlands?


Reputatie 3
Badge

You readed it. Why are we so unpopular in this multicultural world?

 

 

-bericht aangepast door de kindertelefoon-


11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Omdat mensen niet echt weten wat het is misschien?

Badge

ik denk omdat het eigenlijk wel gek is om je voor te doen als een dier… ik ben zeker ook niet normaal en als ik iedereen zou vertellen waar ik blij van werd zou niemand ooit meer iets met me te maken willen hebben

Reputatie 6

Bedoel je 'onpopulair', als in: "veel mensen kennen de furry niet in Nederland",

 

of als in: "de furry's zijn niet gewilligd hier in Nederland"?

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @FishFursona

Ik denk dat mensen het raar vinden dat iemand zich een (half)dier voelt. Meestal zien furry’s er anders uit dan ‘normale’ mensen (denk aan: dierlijke oren, een vacht, een staart etc) en dat vinden mensen dus apart. 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 3
Badge

Heyy @FishFursona

Ik denk dat mensen het raar vinden dat iemand zich een (half)dier voelt. Meestal zien furry’s er anders uit dan ‘normale’ mensen (denk aan: dierlijke oren, een vacht, een staart etc) en dat vinden mensen dus apart. 
 

xx Eenmeisje004 

Bedankt voor je antwoord, alleen is een Furry iets anders dan Therianotrophy (Mensen die zich als dier voelen) Furry zijn is meer als een hobby (Denk aan tekenen, inderdaad cosplayen wat mensen dan weer als raar zien waar jij gelijk in heb)

Badge

Ik weet het niet, ik ben wel een furry, en mijn "vriend" haat mij daardoor.

Reputatie 3
Badge

Ik weet het niet, ik ben wel een furry, en mijn "vriend" haat mij daardoor.

Precies hetzelfde! 

Reputatie 7
Badge +7

Ik wist helemaal niet wist een Furry was haha. Maar wat ik hieruit haal is dat je gewoon doet alsof je een dier bent, maar je niet zo voelt. Wel interessant eigenlijk want zo kun je je verplaatsen in iets anders :)

Maar als je cosplayt ofzo, hoezo wordt je dan gehaat? Die vraag is eerder voor anderen mensen.

 

Reputatie 1
Badge

Ik zag er in mijn wijk bij het halloween feest 1tje. Ik respecteer ze heel erg, maar waar ik woon is het best eh- best supportive maar je kan klappen verwachten als je als '’raar'’ word gezien- Therians, furries en otherkins heb ik voor de rest nog nooit in het echt gezien. (HELAAS- LOVE THEM D':

Hallo,

Ik zag op een plein een katmeisje. Ze had zegmaar helemaal een vachtpak aan, en ze had pootjes, oren een staart en een halsband met belletje. Is zij dan een furry?

 

Reputatie 1
Badge

Denk het wel. Furrys identificeren zich niet als dier en het is gewoon een hobby. Of gewoon een cosplay hoe je het ook wil noemen..

Reageer