Vraag

wetsuits geil vinden

  • 17 March 2024
  • 7 reacties
  • 424 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

wat vinden jullie van wetsuits vinden jullie die lekker of niet als je erin zit. ik vind het echt super geil zou me ook leuk lijken om een buttplug in te doen mis vibrerende en dan mijn wetsuit aan te doen en gewoon rondlopen


7 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik denk dat ik het wel leuk zou vinden een strak ding om mijn lichaam. Het lijkt me denk ik ook fijn er in te plassen zodat het in je pak gaat zitten hahaha maar ik heb dus geen wetsuit!

Reputatie 3
Badge +4

ik heb er 1 via decatlhon gekocht online en laten bezorgen op een afhaalt punt in de buurt

Reputatie 1
Badge +1

Ik vindt het ook supper geil ;). Ik zou ook wel een een butplug willen in doen maar ja ik heb strengen ouders dus dat gaat hem nie worden HAHAHA doeiiii 

Reputatie 3
Badge +4

Oh haha ben ik tenminste niet de enige wat doe jij allemaal in je wetsuit dan en heb je zo’n full of een short ik ga altijd gewoon rondlopen enzo en mijn matras beetje neuk bewegingen maken 

Reputatie 2
Badge +2

Als je het echt wilt kan je gwn een butplug kopen en het niet zeggen. En dan gwn zeggen dat je een keer wilt gaan surfen of een andere sport waarbij je een wetsuit aan hebt. 

Ik kan wel uit ervaring zeggen dat een wetsuit niet echt geil is ofzo. Je moet het vooral zelf al super geil vinden. Ik weet niet wat jullie denken maar het zit niet super strak tegen je lul/vagina aan dus je voelt er niet zo veel van.

Reputatie 3
Badge +4

Ligt eraan wat voor 1 je hebt ze hoeven niet zo strak maar wel dat het over contact heeft met je huid je kan echt wel voelen dat er wat tegen je lul drukt hoor 

Reputatie 6
Badge +4

Een wetsuit heb ik niet maar wel een overal en een waadpak daar ga ik vaker naakt in. Een waadpak moet ook af en toe afgespoeld worden dan stap ik er naakt in en dan ga ik onder de douche staan en dan wordt dat ding mega zwaar. Of ik heb dat ding aan en ga dan in bad liggen. Vooral het gevoel om naakt in zoiets te gaan wat ruim zit vind ik erg geil 

Reageer