Wetsuit kopen

  • 21 April 2021
  • 3 reacties
  • 435 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hai, 

Ik heb (denk ik) een fetish voor strakke kleding / wetsuits. Ik zou heel graag een wetsuit willen, maar schaam me er erg voor en ik wil eigenlijk niet dat m'n ouders het weten. Het zou me heerlijk lijken om als ik alleen thuis ben in een wetsuit te lopen en er mee te douchen e.t.c.

Hebben jullie tips om een wetsuit te kopen zonder dat je ouders het door hebben?
En het dan ook te gebruiken, en dus geen sporen achter te laten?

En als dat niks is, hebben jullie tips om zoiets aan je ouders te vertellen?

Groetjes,


3 reacties

Heey,

Wil je de wetsuit alleen thuis gebruiken of zou je het ook buitenshuis, bijvoorbeeld in een meer of de zee, willen gebruiken?

Als dat namelijk het geval is dan kun je het gewoon met je ouders bespreken en op momenten dat je alleen thuis bent ook thuis je wetsuit dragen.

Groetjes,
Simply Me

@Simply Me Ik zou het gewoon alleen thuis willen gebruiken. Maar de vraag is hoe ik aan een kom, zonder dat m'n ouders er achter komen. En als er ik dan een heb, hoe ik het dan gebruik, zonder dat ik sporen achter laat, bijv een natte douche, droogplek / opslagplek?

Heey KoekjesMetMelk,

mm, dat maakt het wel lastiger.

Denk je niet dat het een idee is om dit wel met je ouders te bespreken? Een wetsuit is een best dure aanschaf en je moet er ook zorg voor dragen, zodat het pak niet lek raakt.

Het lijkt mij dan lastig om dit te doen zonder medeweten van je ouders. Het douchen en sporen achterlaten zal niet zo'n probleem zijn, maar de wetsuit laten drogen zonder hun weten, lijkt me lastig.

Groetjes,
Simply Me

Reageer