Vraag

weten jullie ouders van luier of plas fetisj?

  • 26 January 2023
  • 5 reacties
  • 596 Bekeken

Badge

Ik heb een plas en luierfetisj nu heb ik gelezen dat meer mensen dat hier hebben nu ben ik benieuwd zijn er mensen waarvan hun ouders dit weten?

Als dit zo is 

Wat vinden ze ervan ? 

hoe zijn ze het te weten gekomen?

 

als dit niet zo is 

Ga je het ze vertellen?

zijn er mensen die het weten?

 


5 reacties

Ik heb niet echt een fetish voor dat, maar vind het wel fijn om te dragen zodat ik niet naar de wc hoef hahaha. Doe t alleen nooit want kan nie ongezien kopen en weggooien. 

Ik ben een meisje en heb ook een plasfetish in de zin van dat ik dit geil vind om te plassen tijdens de seks of om in mijn onderbroek te plassen tijdens het masturberen maar mijn ouders weten hier niks van en dat wil ik ook zo houden want iets prive net zoals seks.

Reputatie 4
Badge +2

Ik draag nog luiers door mijn bedplassen. Dat het mij niet stoort deze te dragen merken mijn ouders af en toe in het weekend of als ik vrij ben, wanneer ik zo lang mogelijk wacht met douchen. Maar ik denk niet dat ze daardoor denken dat ik er een fetisch ofzo voor heb. Lijkt mij ook niet iets dat ze hoeven te weten als je het mij vraagt. Mogelijk nemen ze mij de luiers dan ook sneller weg omdat het toch niet helemaal maatschappelijk geaccepteerd is.

Groet

Badge

verschoon je jezelf?

 

omdat het toch niet helemaal maatschappelijk geaccepteerd is.
 

Als anderen het niet zien maakt het toch niet uit, en als ze het zien zeg je gewoon dat je blaadproblemen hebt. 

Reageer