Vraag

weten jullie iets waar je geil van word?

  • 17 January 2023
  • 9 reacties
  • 946 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey, ik ben een meisje van 13 en ik vraag me af of er buiten vingeren om ook andere dingen zijn die jullie lekker vinden iets met je borsten misschien of iets anders waar je geil van word? Ik zou ook heel graag iets van jullie ideeën proberen! 


9 reacties

Badge

Heb gehoord dat borstel lekker is en vingeren en dan aan je tieten zitten;) test het uit zou ik zeggen 

Expres een beetje in je onderbroek plassen.

Reputatie 1
Badge +1

Expres een beetje in je onderbroek plassen.

Nou zie k je wel vaker voorbij komen op bepaalde vragen. Maar waarom kleine beetjes plassen. Ik bedoel k ben een jongen maar zodra ik 1 maal plas lukt t ni om te stoppen. Dus heb je t wel is helemaal laten lopen. Btw k vind plas seks enz ook kpt geil xD.

Reputatie 1
Badge +1

Je kan ook met je kutje over een knuffel/kussen die je ni meer gebruikt. Of probeer verschillende standjes of voorwerpen. Ben een jongen mr alleen om advies te geven😆

@Mik Omdat je er zo langer kan van genieten beetje plassen vingeren tot het opgedroogd is en weer een beetje plassen zo kan je langer masturberen ik kan het prima ophouden doe het ook zo op mijn knuffel is zo geil als je plast.

Reputatie 1
Badge +1

Jij plast op je knuffel klinkt geil maar stinkt dat niet als t op droogt? K plas ni als k masturbeer maar gw in kleding is gw warm..

Je knuffel op tijd eens mee in de wasmachine steken en neen je ruikt het enkel als je er met je neus gaat tegenhangen anders niet net als wanneer je een beetje in je onderbroek plast gaat ook niet meteen ruiken en je trekt toch elke dag een schone aan tenminste ik toch.

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Ja ik ook hoor k plas ni op knuffel maar wel op een kussen als k echt nodig moet en geen zin heb om te gaan😂

Benen tegen elkaar/ over elkaar en knijpen in een ritme.  Je ademhaling aanpassen of je al richting je orgasme gaat. Op je buik liggen en je kutje ergens tegenaan duwen/wrijven. Bedenken dat er iemand op je masturbeert.

Reageer