Vraag

welke vibrator kopen

  • 8 July 2021
  • 2 reacties
  • 360 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey allemaal. ik ben een meisje van 17 en ben aan het rondkijken voor een vibrator zijn er hier meisje die een vibrator hebben? Zo ja welke hebben jullie en waarom vinden jullie die dan goed? Er zijn zoveel soorten dat ik niet weet wat er bij mij past..


2 reacties

Zelf heb ik geen persoonlijke aanraders, maar misschien kan ik je wel op weg helpen.

Je kunt altijd starten bij reviews.
Zo kun jij een indruk krijgen van welke vibrators anderen aanraden.
Er zijn zat sites waar je reviews kunt vinden en ook grote webwinkels zoals Amazon en Bol.com hebben reviews bij hun producten staan.
 

Als je zo een idee hebt gekregen van wat je kunt kopen dan moet je even nagaan wat jij wilt hebben.
Misschien vind je gebruiksgemak het belangrijkste, of moet dat ding super krachtig zijn.
Zo vogel je uit wat het beste bij jou past.

Tenslotte moet je een budget kiezen waarbinnen je gaat zoeken.
Een goedkoop product is handig om uit te zoeken of het iets voor je is, maar als je iets meer uitgeeft krijg je vaak een beter product dat langer meegaat.
Vanaf een bepaald bedrag levert elke extra euro steeds minder op in kwaliteit, maar ik kan je niet zeggen waar dat punt ligt bij vibrators.

Hopelijk kun je zo zelf iets vinden.
 

Hallo zelf heb ik wel een paar vibrators maar wat echt een aanrader is is een sybian ze zijn wel echt gigantisch dus dan is het wel handig als je ouders het weten maar ik heb ook kleineren. 

Een andere aanrader is er eentje die de clitoris vibreert maar tegelijkertijd ook in de vagina kan.

 

Alvast veel plezier

Reageer