Vraag

Welke sextoy? Dilemma

  • 17 July 2022
  • 8 reacties
  • 373 Bekeken

Badge

hi ik wil een sextoy kopen alleen ik twijfel ENORM.  Of ik koop een mega masturbator die ik kan neerleggen en mee kan neuken of ik koop meerdere anale toys. Ik kom er zelf niet uit hopelijk kunnen jullie me helpen.

groetjes 


8 reacties

Badge +1

Wat vind je fijn als je vingert als je het fijn vind om wat nasr binne te krijgen dan haal je een dildo 

Badge +1

Een automatische masturbator is het fijnst.

Ja kijk, een automatische masturbator is natuurlijk ERG fijn, maar je kan dat alleen thuis. Buttplugs bv kunnen ook ergens anders.

Ik zou zeggen doe eerst de automatische en later pas de andere anale toys.

Badge

Zelf heb ik een kleine clitoris stimulatie vibrator in een vorm van een lipstick. Erg handig!

Reputatie 1
Badge

Zelf heb ik een kleine clitoris stimulatie vibrator in een vorm van een lipstick. Erg handig!

Wow kom seks hebben

@Ik_ben_anoniem 

Dat ging erg snel

@Dunder Mifflin 

@Ik_ben_anoniem 

Letten jullie op dat dit geen chat wordt? Zie regel 8. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag. ​​​​​​​

Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen

 

Veel plezier verder op het Forum!

Anne - De Kindertelefoon

@Dunder Mifflin

@Ik_ben_anoniem

Letten jullie op dat dit geen chat wordt? Zie regel 8. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag. 

Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen

 

Veel plezier verder op het Forum!

Anne - De Kindertelefoon

Sorry @AnneW, ik maakte alleen een opmerking, excuses

Reageer