Welke leeftijd ontmaagd? :$

  • 24 January 2013
  • 58 reacties
  • 12351 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey,

Op welke leeftijd zijn jullie ontmaagd? 😳

58 reacties

Bijna 15 en ontmaagd
@Mr.S,

Opgelost :)

Groetjes,
M&M’s
Reputatie 2
Badge +9
@M&Ms,

Maakt niet uit hoor! Misschien had ik het ook wat beter moeten omschrijven.

Ik snap namelijk dat het bij sommigen verkeerd kan aankomen. Mijn excuses daarvoor!

Gr: Mr.S
@Mr.S,

Oké, ja sorry, misschien had ik iets te snel gereageerd. Ik had beter moeten weten dat jij het zo bedoelde.

Dankjewel iig, voor je extra uitleg en sorry dat ik aan je getwijfeld had :)

Groetjes,
M&M’s
14 en maagd??‍♀️ De meeste hier zijn redelijk jong ontmaagd vind ik zelf.
Reputatie 2
Badge +9
@M&Ms,

Dat heb ik gelezen inderdaad, en dat is absoluut vreselijk als je dat gebeurd.

Maar ik bedoel ook niet de mensen die zijn misbruikt op vroegere leeftijd. Maar ik las hier en daar ook mensen die 10/13 waren die al ontmaagd waren. Op die mensen doelde ik

Gr:Mr.S
Ben 14 en nog maagd en laten we dat maar nog even houden zo ?
@Mr.S,

Mijn twin en ik vonden 13 jaar ook veel te jong, maar het was niet echt onderhandelbaar om het niet te doen :(:(

Groetjes,
M&M’s
Ik een paar dagen geleden, ik ben 14 en ik vind t zelf eigenlijk ook nog erg jong, zelf wou ik ook liever eigenlijk nog even wachten, maar ik deed het meer om mijn vriend een plezier te doen. Ik heb er geen spijt van, maar ik ben het er inderdaad mee eens dat het wel erg jong is tegenwoordig, ook al heb ik het idee dat de helft een hele jonge leeftijd noemt om stoer over te komen.
Reputatie 2
Badge +9
Ik ben vorig jaar ontmaagd. Toen mijn vriendin wou het erg graag dus waarom ook niet?

Ik vind 11/13 wel erg vroeg om al seks te hebben? Ik vraag me altijd af of die kinderen wel een idee hebben wat seks is, maar blijkbaar wel.

Wordt steeds jonger tegenwoordig, maar als je perse ontmaagd wilt worden of zijn om populair te zijn, dan ben je echt gek.

Gr:Mr.S
ik ben op mijn 15 ontmaagd. da's een paar weken terug. Alleen heb ik er nu een beetje spijt van omdat die jongen niet knap is en het meer voor de fun was. Ik zou zeggen, als een geile boy je wil neuken (dus je vind hem geil) zou ik het gewoon doen, leeftijd maakt dan niet uit.

groetjes Thomas
hayy,
15 en maagd!
hou ik liever ook nog even zo, heb wel een vriend. hij is nog geen jaar jonger maar we willen allebei nog even wachten.
ik vind 17 wel een mooie leeftijd.
xxx
Hi xKeepSmiling,

voor ons was het niet echt "smiling" toen het gebeurde.

Mijn twinbroertje en ik werden op ons 13e totaal onverwacht verkracht door een aantal jongens en het misbruik duurde ongeveer een jaar.

Dat is natuurlijk helemaal niet te vergelijken met als je verliefd bent op elkaar en dan samen beslist om seks te hebben.

Ik, nou wij, hadden liever gehad dat we nog nooit seks (als in neuken) hadden gehad en nu er misschien pas achter gekomen waren hoe het is om met een andere jongen (ja, wij zijn allebei gay) een keertje af te trekken of te pijpen. Seks (neuken) zouden we dan sws nog liever even mee wachten, maar ja, we zijn ingehaald door de werkelijkheid en hebben al best vaak (vaker dan ons lief is) seks gehad met andere jongens. Ook met jongens die we nauwelijks of niet kenden.

Ik oordeel niet over anderen die al vroeg seks hebben, maar voor mezelf zou ik zeggen, denk er goed over na voordat je er aan begint.

Groetjes,
M&M's
Op men 13
Het ligt er zelf aan hoe jij je voelt en of jij en jouw partner er ook echt klaar voor zijn. Ik ben 17 en heb nog geen seks gehad wat helemaal niet erg is! Het is jouw keuze 😃
Ikke op mn 13de in de auto????
meh ben 12 niet ontmaagd gelukkig eigenlijk want ik vind twaalf best vroeg
ik vond mijn net 15 al jong maar 11?!?
Heey,

Op welke leeftijd zijn jullie ontmaagd? :$


Ik ben zelf 16.5 en nog maagd. Zelf wil ik echt pas ontmaagd worden op me 17de of daarna.

ik vind persoonlijk 13/14 echt veel te vroeg maar dat is blijkbaar een onpopulaire mening
Heel veel mensen hier denken dat als ze zegen dat ze ontmaagd zijn dat ze meteen seks hebben gehad dat is niet waar je kan zelfs ontmaagd raken door tampon gebruik of masturbatie dus niet iedereen heeft seks gehad al helemaal niet op zulke jonge leeftijden ( hoop ik )

Tja...
Onze goede vriend Wikipedia staat mij in dit geval bij : " Over ontmaagding wordt gesproken wanneer een man of een vrouw voor het eerst geslachtsgemeenschap heeft. Op dat moment is men dus geen maagd meer. " ~https://nl.wikipedia.org/wiki/Ontmaagding

Oftewel, je bent ontmaagd als je voor het eerst met iemand anders seks hebt.
Wat je waarschijnlijk bedoelt is het scheuren van het maagdenvlies. Echter is dat ten eerste geen vlies , het hoeft niet stuk te gaan en het is soms niet aanwezig.
Ik nog niet jammer genoeg
Heel veel mensen hier denken dat als ze zegen dat ze ontmaagd zijn dat ze meteen seks hebben gehad dat is niet waar je kan zelfs ontmaagd raken door tampon gebruik of masturbatie dus niet iedereen heeft seks gehad al helemaal niet op zulke jonge leeftijden ( hoop ik )
14 ontmaagd bij mijn vriend thuis
IIk weet niet of k dan nog kan eten?
Heri

Ik was 12 jaar toen ik echt vrijwillig seks.had zegmaar maar vtoeger ben ik seksueel.misbruikt door mn vadet toen ik 4 was en was ik toen eigenlijk al geen maagd meer. Nu ben ik 15

Xxx


wow heftig

Reageer