Skip to main content
Vraag

welke leeftijd is normaal voor sex?

• July 29, 2026
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Heyy, ik ben zelf 14 en wil heel graag sex, maar ik vind het al spannend om met een jomgem alleen af te spreken laatstaan seksen. Wat vinden jullie een goeie leeftijd? En denken jullie er veel over na?

Groetjess

4 reacties

Forum|alt.badge.img

Ik ben zelf 13 en ik denk ook veel over seks je kan het natuurlijk altijd doen maar veiligย 

ย 

vraagje ben je single ? ๐Ÿ˜‰

Forum|alt.badge.img

Officieel is 16 de legale leeftijd, maar 14 of 15 zou ook wel moeten kunnen als je het echt heel zeker weet. Voor de rest zijn jongens ook gewoon mensen, en wees ook niet ontmoedigd als je een sukkel tegenkomt, want ze zijn zeker niet allemaal zo. (Ik hoor namelijk wel vaker dat een meisje met een complete klojo een relatie heeft (dat het een klojo is komtย ze pas tijdens de relatie achter) en dan volledig haar hmvertrouwen in jongens verliest.) Ikzelf ben ook jouw leeftijd en denk er ook wel eens overna (maar dan andersom want ik ben een jongen) maar je moet eerst maar eens de juiste persoon vinden.

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 29, 2026

Hoi hoi

ik denk dat een goede leeftijd is wanneer jij je er klaar voor voelt, soms kan het best wat tijd kosten om het echt zeker te weten. Soms kan je enthousiasme het laten lijken datย je er klaar voor bent, maar seks is meer dan je denkt. Dat is voor iedereen weer anders maar mijn ervaring is dat toen ik 13 was dat ik het heel graag wilde en dacht dat ik er klaar voor was omdat โ€œseks is toch alleen maar leuk, hoe kan het niet leuk zijn zo diep gaat dat toch ook weer niet (kwa gevoel, niet vagina diepte)โ€ maar nu ben ik blij dat het niet is gebeurd.

dat komt niet alleen door mijn leeftijd hoor, heb ook ervaring met lichte traumaโ€™s en wil daarom echt geen seks, het voelt al alsof ik wordt aangerand als ik met me benen wijd zit dus het ligt ook aan mij ๐Ÿ˜„ maar alsnog het is misschien goed om als je je er klaar voor voelt even een paar maanden te wachten.

liefs kat

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 29, 2026

Ik ben zelf 13 en ik denk ook veel over seks je kan het natuurlijk altijd doen maar veiligย 

ย 

vraagje ben je single ? ๐Ÿ˜‰

Hey, haha ja toevallig wel๐Ÿ˜๐Ÿ˜