Skip to main content

hoi, ik wil heel graag weten wat voor kleren jullie hebben (Vooral onderbroek, broek en bh/topjes)

  1. jongen of meisje?
  2. leeftijd?
  3. welke kleren heb je aan? (graag link)
  4. wat is julie geilste outfit/onderbroek en bh(graag link)

bedankt alvast!!!!

met groet, Axis6789 

tekst aangepast vanwege overtreden regel 3

hoi, ik wil heel graag weten wat voor kleren jullie hebben (Vooral onderbroek, broek en bh/topjes)

  1. jongen of meisje? Meisje
  2. leeftijd?16
  3. welke kleren heb je aan? (graag link) Topje en legging
  4. wat is julie geilste outfit/onderbroek en bh(graag link) ik denk slipje en bh rood met kant

bedankt alvast!!!!

met groet, Axis6789 

tekst aangepast vanwege overtreden regel 3

 


hoi, ik wil heel graag weten wat voor kleren jullie hebben (Vooral onderbroek, broek en bh/topjes)

  1. jongen of meisje? jongen
  2. leeftijd? 13
  3. welke kleren heb je aan? (graag link) basic onderbroek Jack&Jones en voor de rest baggy kleren kleren
  4. wat is julie geilste outfit/onderbroek en bh(graag link) heb niet echt een heel geil outfit

bedankt alvast!!!!

met groet, Axis6789  hoop dat dit helpt


Hey! Ik vul in

1.jongen of meisje? Jongen

2.leeftijd?   13

3. welke kleren heb je aan? (graag link). Nu?  Lichtblauw vest, wit shirt met opdruk van een vakantie bestemming,  korte spijkerbroek en blauwe sokken en blauwe sneakers

4.wat is julie geilste outfit/onderbroek en bh(graag link). Haha geil is een groot woord maar mijn vriendinnetje vind mij heel 'hot' in hemdje en sportbroekje of spijkerrokje met sportsokken en gympies ☺️ hemdje in kleurrijk en short of rokje donkerblauw.  Sportief iig. Heb het ff nagevraagd xD.

Liefs Tover xxx


  1. jongen of meisje? Jongen
  2. leeftijd? 17
  3. welke kleren heb je aan? (graag link)
    Onderbroek van Muchachomalo. Zwarte broek van Jack&Jones. Tshirt van Bershka
  4. wat is julie geilste outfit/onderbroek en bh(graag link) Geen idee.

 


Hoi hoi 

1.jongen of meisje? Jongen

2.leeftijd?  14 

3. welke kleren heb je aan? (graag link)

https://www.scoutshop.nl/scoutfit-blouse-waterscouts-blauw.  En : 

Met donkerblauwe kniesokken en high top wandelschoenen. Het is vandaag mijn Scouting dag vandaar 😉

4. wat is julie geilste outfit/onderbroek en bh(graag link). Haha mag ik er van maken wat ik mijn leukste en bijzonderste vind? 

 

Deze en daar passen diverse shirts, overhemden en hemden bij  😎 whatever i choose . 

Groetjes liefs Tartan X 

 


Ah cool @Tartan14  die korte broek heb ik ook precies! Heb jij ook de groene? Of de blauwe? 

Liefs Tover xxx


P.s.  en wat een super vet mooie rok!  Dat is een echte kilt? 😍


Dankjewel @Tover01  yes sir! Heb ik er 2 van die komen tot op de knieën en 1 iets kortere, boven de knieën met meer groen tinten in de lijntjes ☺️ van de korte broek heb ik beide kleuren ivm dat ik soms assistent leiding mag zijn bij de land welpen. Btw jouw outfit is echt hot hoor 😍 ik snap heel goed dat je meisje in vuur staat als ze jou zo ziet! 😉

😘 Tartan 


Reageer