Skip to main content

Hey ik heb een vraag voor de meiden welke cupmaat hebben jullie want ja soms zie ik meiden van mijn leeftijd met echt hele grote borsten en soms kleine.

en zijn jullie blij met je borsten of zou je grotere of kleinere willen

Ik ben 16 en heb cupmaat 75a. Zou graag wat grotere borsten hebben en draag vaak push up bhs zodat het wat voller is met strakke shirtjes


Thx voor je antwoord


Ik heb een b cupmaat en ben daar helemaal blij mee

Ik kan gewoon zonder Bh strakke shirtjes dragen. Vindt dat eig wel sexy


Thx voor je antwoord cup b is gwn mooi en vind ik miss wel geilste of cup c voor meisje


ik heb vlgm C. k vindt t prima boeit niet zoveel


Thx voor je antwoord cup b is gwn mooi en vind ik miss wel geilste of cup c voor meisje

Wat heb je zelf voor cup dan? Omdat je de vraag stelde. Ik hoop zelf ook een c cup nog te krijgen is zeker mooi!


het boeit oprecht niet wat je hebt wees er gwn blij mee

x Omatruitje


Ik ben een jongen dus haha


Ik ben 14 jaar en heb cupmaat 70E. Maar het ziet er niet enorm groot uit ofzo. Ik heb er geen moeite mee met gym, dat moet ook niet als je een goede bh hebt.


Hey thx voor je antwoord als je gelukkig bent is alles goed toch 


Ik ben 16 en heb cupmaat 75a. Zou graag wat grotere borsten hebben en draag vaak push up bhs zodat het wat voller is met strakke shirtjes

Same! Maar ik vind t prima zo:)


ik ben 13 (word aankomende zaterdag 14), en ik heb cupmaat B. ik vind zelf wel dat ik grote borsten heb voor mijn leeftijd, dus ja van mij zouden ze in principe wel kleiner mogen...


Hey thx voor je antwoord ik vind cup b zelf wel mooi voor een meisje dus ik zou er niet onzeker over zijn


Ik heb cupmaat 85 C en ik ben er tevreden mee maar ik zou ook wel grotere willen. Een klein beetje groter maar. Ze zijn nu al best groot en als ik geen bh draag voel ik ze gwn zakken door zwaarte kracht maar ze zijn nog steeds perky. Ik vind het echt mooi wanneer meisjes zegmaar kleine borstkassen hebben en grote borsten zodat de omvang groter is dan hun borst als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben niet lesbisch ofzo lol het is gwn appreciation. Ja dat heb ik nu dus ook maar ik zou het nog wel wat extremer willen maar goed ik ben pas 16 misscjien groeien ze nog en anders is het ook wel goed ik ben dankbaar


Thx voor je antwoord eerlijk gezegd vind ik dat best wel groot en geil


Reageer