Vraag

welk gevoel heb je bij klaarkomen?

  • 25 December 2022
  • 3 reacties
  • 479 Bekeken

Badge

hoi 

ik ben een meisje van 14 jaar en ik vinger mezelf maar weet niet goed wanneer ik klaarkom dus had ik een vraagje welk gevoel heb je bij het klaarkomen?

groetjes


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Hey hey! Ik weer :)

 

Een orgasme kan je voelen als je vagina nat. Ik weet hier natuurlijk het fijne niet over. Maar je voelt het normaal wel. Het geeft een ontspannend gevoel. Ik weet ook niet hoeveel jaar je bent want dit is ook van leeftijd dacht ik… Maar succes! Als je nog vragen hebt mag je ze zeker stellen!

 

Nog een fijne vakantie xxx

 

Groetjess <33 

lunatjeee.xoxo

Hi. Je voelt het heel intens door je lijf. Een soort trek door je benen en je buik en er komt dan meer vocht dan ervoor. En ja gewoon even een heerlijk gevoel. Soort totaal genieten. Als een stroompje door je onderlijf. Ik voel altijd een soort van totaal overgave, opgaan in dat gevoel.Echt fijn. 

Sjammetje xxxx

Reputatie 7
Badge +15

Eigenlijk is het heel moeilijk om uit te leggen hoe het voelt wanneer je klaarkomt, omdat het bij iedereen weer anders voelt.

Bij de een is het knallend vuurwerk, bij de ander alleen maar een licht plofje. Het belangrijkste kenmerk is dat het prettig voelt en daarna een soort ontspanning geeft.

Bij vrouwen geeft het soms een gevoel in de buik, soms beginnen de schaamlippen en het gebied eromheen te kloppen, en soms trekt het prettige gevoel door je hele lichaam ('je voelt het tot in je tenen'). Er zijn ook vrouwen die hun baarmoeder voelen samentrekken.
 

 

 

ik heb het even voor  je opgezocht, maar kortom; het voelt bij iedereen anders…. 
 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer