Skip to main content
Vraag

wel of niet vibrator van moeder zoeken

• July 29, 2026
  • 7 reacties
  • 1039 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hee guys, ik was gister alleen thuis en ik vind het nogal geil om mijn moeder haar strings aan te doen dus ging ik bij haar in de kast kijken en daar kwam ik ook een verpakking van een vibrator tegen

Nu wil ik die wel vinden eigenlijk maar waar zou ik moeten beginnen met zoeken en is het wel zo verstandig

7 reacties

Forum|alt.badge.img

Ik zou het niet doen want waarschijnlijk gaat je moeder erachter komen

Forum|alt.badge.img+1

Hey Saartje, 13 

Ik ben zelf ook weleens aan het zoeken ben gewoon heel nieuwschierig.

Je kan zoeken en is toch wel leuk als je eum vind, maar zou er voor de rest niks mee doen.

Groetjess 

• Net nieuw
  • September 28, 2026

is wel leuk hahahahaha nieuwe avontuur maar je moeder gebruikt hey ook he

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • October 4, 2026

Ik zou psychische hulp zoeken. Als je dit nu al doet en het helemaal normaal vindt, wat voor aparte dingen ga je dan nog meer zoeken. Het klinkt nogal wanhopig en datje zelf niet door hebt wat normaal en oké is en wat totaal niet

sterkte met de rest van je leven

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 4, 2026

Dat is niet gek! Je bent nieuwsgierig en een puber. Denk dat het in haar nachtkastje ligt. Ik heb dit zelf ook wel eens gedaan en sexy lingerie, condooms en mn moeders Satisfyer gevonden in haar nachtkastje. Helemaal niet raar. Gebruiken zou ik alleen doen als het oke voelt en je hem schoon maakt. Ben benieuwd wat je gedaan en gevonden hebt?

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • October 5, 2026

Hey ​@Jonna.19cm 

Ik heb hem helaas nog niet gevonden en ook niet in haar nachtkastje ofzo maar wel op andere plekken gezocht

Liefs Sara xoxo

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 6, 2026

​@Saartje.13 jammer! Dit zijn plekken waar veel mensen hun toys bewaren

• nachtkastje of een lade van nachtkastje
  • kledingkast vaak in een aparte doos of toilettas
  • ondergoed of lingerie la
  • badkamerkastje
  • make-up- of verzorgingskastje
  • een afgesloten opbergdoos
  • reistas of toilettas

benieuwd of je het gaat vinden. Vertel maar als je het vind of andere spannende dingen gedaan hebt ;) xx