Vraag

wel of niet verder gaan na aanraken

  • 22 February 2022
  • 12 reacties
  • 706 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hallo

ik ben 13

ingister ging ik bij een vrindin slapen (ik ben zelf een jonge)  wij gingen gewoon een beetje praten in bed we lagen niet bij elkaar en toen vroeg ze of ik bij haar kwam liggen want ze had het koud dat vond ik prima 30 minuten later vroeg ze of we het konden proberen 

ik vond dat zelf een beetje raar haar ouders waren zelf ook thuis 

ik weet niet zo goed wat ik tegen  haar moet zeggen

gr me

 


12 reacties

Als je het zelf niet wil dan moet je het ook niet doen. Praat er samen over wat je wel of niet wilt.  Daar heb je het meeste aan. 

 

Reputatie 1
Badge

Als je het zelf niet wil dan moet je het ook niet doen. Praat er samen over wat je wel of niet wilt.  Daar heb je het meeste aan. 

 

Dat is het probleem  ze ontwijkt me volledig en ze heeft me op alles geblokked

Reputatie 7
Badge +19

Vraag het aan haar waarom ze dat doet

Reputatie 7
Badge +7

Ga met haar praten en ik hoop dat alles goed komt 

Reputatie 1
Badge

Ik heb met haar gepraat ze zij dat ze het gewoon een beetje jammer vond. ik zei vroeg of we gewoon nog vrienden waren dat wilt ze wel moet ik nu weer bij haar gaan slapen of ff niet?

 

Reputatie 7
Badge +7

Ff niet zou ik zeggen, het is net weer goed en dan ga je gelijk weer bij haar slapen, dat zou ik niet doen. Geef haar wat tijd en over een tijdje kan je bij haar gaan slapen als ze het goed vindt

Reputatie 1
Badge

oke bedankt :)

ik zal erop letten ik moet wel gewoon blijven praten toch

Reputatie 7
Badge +7

Jawel jawel, praten kan wel maar slapen nog niet, sorry maar je moet een meisje altijd wat tijd geven snap je. 

Reputatie 7
Badge +7

Jawel jawel, praten kan je wel doen, alleen slapen helaas nog niet, hoe graag je het ook wilt je wilt je moet even volhouden en geef haar wat tijd en over een tijdje kan je het haar vragen en dan zegt ze ja😊. Blijf praten en niet over die ene vragen oké. Ik weet zeker dat ze over een tijdje ja gaat zeggen en dat je weer blij word

 

MCES 

Ik denk dat je eerst zelf goed moet nadenken hoe jij je hierover voelt. Als jij het gewoon als vriendschap ervaart, zou ik hierover heel duidelijk te zijn. Dan begrijpt zij ook wat er die avond gebeurde. Als je nou wel gevoelens voor haar hebt maar bijvoorbeeld overdonderd was of er gewoon nog niet klaar voor, zou ik dat ook gewoon eerlijk zeggen. Het is in ieder geval goed dat jullie weer on speaking terms zijn want communicatie is hier echt de enige oplossing. Zorg dat jullie van elkaar weten hoe jullie erin staan en wat jullie wel en niet willen. Als jullie dat van elkaar weten, kun je daar natuurlijk gewoon blijven slapen. Of er dan wat gebeurt, is aan jou.

Reputatie 7
Badge +7

Denk goed na en geef haar wat tijd 

Reputatie 1
Badge

ug ik weet het niet meer gister had ik ineens zoon verliefd gevoel  bij haar en nu snap ik helemaal niks meer van

 

Reageer