Vraag

Weeten jullie truckjes tijdens het klaarkomen?

  • 1 December 2020
  • 5 reacties
  • 568 Bekeken

Badge

(titel spellingscorrectie: weten)
Hai ik ben een jongen van veertien 

Ik heb wat tips nodig  tijdens of na het klaarkomen. Ik vind het opruimen van mijn sperma altijd zo onhandig. Misschien is er een andere snelle (geile) manier om er vanaf te komen.

Waarop laten jullie het sperma spuiten?

Wat doe je anders met je sperma?

Eén ding: ik wil absoluut niet mijn sperma op mijn bed hebben liggen na het klaarkomen. 

 


5 reacties

Heyy

Er zijn mensen die het doorslikken. Dan mik je in je mond (vermoed ik) en dan slik je het door. Dat vind ik zelf een minder aangename oplossing maarja, ik deel ze maar.

Er zijn ook mensen die in een sok klaarkomen. Als je gaat slapen (en als je zonder sokken slaapt) klaarkomen in je sok, en die dan de volgende dag in de was gooien. Er zijn ook mensen die klaarkomen op hun onderbroek, en die dan in de was gooien. 

Ik mik altijd op een wc-papiertje, en gooi die dan in de wc. Als het ernaast komt veeg ik het gewoon weg.

Hopelijk is er iets wat je wel handig vindt. Groetjs

Reputatie 5
Badge +3

Onnodige quotes verwijderd

 

Klaarkomen in de wc..

Badge

er zijn verschillende manieren maar ik vind het fijn om of in een tissue klaar te komen, of in een onderbroek of sok 

succes!

Badge

in de wc klaarkomen kan ook 

 

Badge

Hi hi, 

Je zou het kunnen oplikken van de muur. Je kan ook een knuffel berijden. Als je alles hebt geprobeerd en wil wat anders dan kan je een kunstvagina kopen

 

Groetjes De helper

Reageer