Vraag

Weekend chiro, meisje zwanger gemaakt?

  • 21 April 2024
  • 2 reacties
  • 442 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ied.

 

dus ik was met de chiro op weekend  en kijk ja, we zijn maar met enkele jongens, we waren met twee op weekend.

 

Dus die avond moesten we onze slaaptenue aandoen, we sliepen gemengd, en toen de meisjes dat deden kom ik het niet laten te kijken want ja we zaten in dezelfde kamer, ik zag hen in hun bh en slipje en kreeg instant een stijve. 

 ik ging daarna naar ‘t wc en daar liep ik Cato (schuilnaam) tegen het lijf. Zij zei tegen me: je hebt me in m’n bh gezien, toch? Ik zei dat het per ongeluk was en zij zei dan dat het niet erg was, ze nam me mee naar de douches en vroeg plots: wil je het nog eens zien; 

ik zei ja want ik vind haar echt knap en zij zei dat ze het  nog eens wou doen op voorwaarde dat ik dat ook ging doen; dus ik deed mijn t-shirt en short uit en zei deed dat ook.

Ze had een mooie zwarte bh en een geil grijs slipje aan. Ik zei wow en kreeg een stijve en zij zei; nu wil ik je knuffelen: maar dan wel naakt.

Ik vond dit geen slecht idee en deed haar bh bandje los en trok haar slipje uit, zij trok mijn onderbroek uit en omhelsde me.

Ze fluisterde dan in mijn oor: ik vind je geil.

 we gingen op de grond liggen en begonnen met elkaar de seksen. 

Ik was zo blij. 

Maar we deden dit wel onveilig. Ze heeft daarna wel haar regels nog eens gehad. Zou ze nu zwanger zijn?

 

Btw ik ben 14 en zij is dat ook

 


2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Oké lekker bezig maar ja als jij in haar bent klaargekomen is er een redelijke kans dat ze zwanger kan zijn 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, als jij in haar bent klaargekomen zonder condoom kan ze zwanger zijn. Ongesteld zijn en zwanger kan niet tegelijk. Het kan wel zo zijn dat een meisje tijdens de zwangerschap bloedverlies heeft waardoor het lijkt dat ze ongesteld is. Als jullie echt zekerheid willen zal ze een zwangerschapstest moeten doen.

En wees wat voorzichtiger de volgende keer. Ik snap wel dat je je hebt mee laten slepen in een geile bui maar de volgende keer eindigt het misschien wel met vader worden op je 14de.  En als je toch per se wat wilt doen, houd het dan bij ‘handwerk’ (aftrekken/vingeren) als je geen condooms bij je hebt.

 

Reageer