Skip to main content

Ik woon vlakbij een waterspeeltuin, en loop of zit daar vaak. 

Vaak met dit warme weer spelen daar kinderen, meestal in hun zwemkleding, maar soms ook zonder. dus gewoon in hun blootje. Vandaag zag ik een donker meisje van een jaar of 6/7 gewoon helemaal bloot. Maken jullie dit wel is mee?

 

Ook wordt er gewoon geplast op het grasveld, zowel jongetjes als meisjes, gewoon broekje of badpak naar beneden en plassen maar.

 

bijna iedereen (tot een jaar of 10 ofso) kleedt zicht daar gewoon open en bloot om en je kunt alles zien. of worden door hun ouders uitgekleed en afgedroogd

 

Is dit gek? zien jullie dit wel is gebeuren?

Dat zijn nog kleine kinderen en de ouders zijn er bij dus geen probleem toch?


Is gwn normaal, op zo’n jonge leeftijd boeit t niet veel, gebeurt ook op t strand 

 

onnodige quote verwijderd door de kindertelefoon


Is gewoon normaal, ik denk dat jij ook wel eens naakt vroeger zo hebt rondgelopen. Enkel het stukje van dat ze midden in het grasveld plassen is een beetje raar misschien, hangt er ook wat van af, is dat echt in het midden midden of eerder aan de kant of tegen een boom? En hoe oud zijn die kinderen enzo?

 

Groetjes

Anoniem789


Daar heeft iedereen een mening over de een vind dat niet kunnen en de ander boeit het niet. zelf zou ik er geen moeite mee hebben. Als je het niet wil zien kijk je de andere kant op. Met m’n 13 jaar zou ik mij daar ook wel omkleden maar dat zou denk ik minder gewaardeerd worden. En van dat plassen op het gras vind ik minder, wat als daar een uur later iemand gaat liggen, zijn daar geen wc’s?


Reageer