Vraag

Watermeloen neuken

  • 1 June 2020
  • 8 reacties
  • 2033 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een jongen van 16 jaar en ik las op het internet over een watermeloen neuken. Dit leek me wel geil. Heeft iemand van jullie dat wel eens gedaan? en zo ja hoe was het. Want ik ben zegmaar mezelf aan het challengen om iets van 2 weken niet af te trekken ik moet nog iets van een paar dagen maar ik zou door de meloen misschien eerder willen stoppen. Is het de moeite waard.? is het erg te vergelijken met een vagina? is het zoveel beter dan masturberen? Anders kan ik het zowieso pas weer volgende week en dat duurt me weer iets te lang. Ik moet het namelijk doen wanneer me moeder weg is. Dan ga ik een watermeloen halen in de winkel. Hoe maak je er trouwens ook een goed gat in voor je lul? alle reacties zijn welkom!


8 reacties

Tja ik zou niet zo snel een watermeloen neuken, maar goed. Het zal sowieso niet in de buurt komen van het gevoel van seks met een vrouw omdat watermeloenen heel hard zijn van binnen, vaginas rekken volgens mij meer mee. Ik weet niet waarom je 2 weken niet wil rukken, maar een watermeloen neuken is het niet waard man. Ik denk ook dat de cassiere van de winkel wel het een en ander doorheeft als er een puber een watermeloen kiopt en verder niks. Maar he doe je ding ik zou eerder een pocketpussy of flashlisght bestellen en dan bij een postnl afhaalpunt laten leveren/ zorgen dat jij het pakje aanneemnt (je bent toch thuis nu in quarantiane he)

nou joejoe

Hey,

Ik ben het wel met @Hekje eens. Het komt inderdaad niet echt  in de buurt van hoe het zou voelen als je je piem in een vagina zou stoppen. 

Verder heb ik als toevoeging dat het niet raar is en je kan het natuurlijk altijd uitproberen hoe het voelt. Doe gewoon waar je je goed bij voelt :)

Groeten,

TheColorGreen

Heyo,

Je moe doen wat je lekker lijkt. Als jij het wilt proberen om het met een melon te doen nou ga je gang.

Het komt niet in de buurt van een vagina, maar het zal wel een ander gevoel geven dan alleen je hand. 

Als jij met een meloen bij de kassa komt ik zeg het je alvast niemand zal ook maar een idee hebben dat jij daar een hol in gaat maken met een mes en lepel om vervolgens je pik erin te schuiven. Echt niemand gaat dat denken.

See ya!

Spookyzx. 

hey , 

Ik sluit mij volledig aan bij de reactie van @Spookyzx .je moet inderdaad gewoon doen wat je lekker lijkt.

 

Zoals meerdere al zeiden , kan het niet in de buurt van een vagina komen.

 

Je moet gewoon doen wat jij lekker vind. 

Groetjes gebruiker c 

Reputatie 5
Badge +5

Tsja je kunt het proberen, of je koopt en “hele” kip in de supermarkt. Die je van achteren neemt, wel op tijd weggooien met dit weer anders stinkt je hele kamer naar rotte kip 

Hieronder even een lijstje met wat je moet doen:
 

  1. Dat niet
  2. Iets anders

Ik raad je streng af om dit uit te proberen.
Sowieso is het niet bepaald hygienisch en fijn zal het niet zijn.
Haal gewoon een seksspeeltje, of laat het bij je hand.

Hi MikaPika,

 

op zich kan het wel geil zijn als je met een groepje jongens bent of een vriendje of alleen om dan een watermeloen te neuken. Als je/jullie geil zijn en willen experimenteren. Alleen kun je het niet vergelijken met echt neuken.

Mijn twin en ik hebben het eens moeten doen toen we misbruikt werden door een aantal jongens. Die hadden een watermeloen gekocht en die moesten mijn twin en ik tegelijk neuken. Allebei langs een kant. Die andere jongens stonden zich er in het begin bij af te trekken. Later kwamen ze er ook in klaar. Alleen vonden mijn twin en ik het niet echt lekker voelen.

Btw, wij weten niet of het te vergelijken is met een vagina, want wij vallen op jongens en hebben alleen seks met andere jongens gehad. Het voelt iig niet zo lekker als met een andere jongen neuken.

Zoals hierboven al gezegd kun je beter een fleshlight ofzo kopen. Dat voelt veel geiler, maar je kunt ook wachten tot je een leuk meisje of jongen tegen komt en dat je daar dan seks mee hebt.

 

Sowieso is het niet bepaald hygienisch en fijn zal het niet zijn.

Alleen om te neuken gaat het nog wel qua hygiëne, tenminste als je 'm alleen gebruikt en daarna weggooit. Als je 'm daarna op moet eten zoals wij dat wel moesten doen, is het niet zo fris.

 

ik zou voor iets anders kiezen als ik jou was.

Succes.

 

Groetjes,

M&M's

Ik zou het inderdaad niet meer opdienen na gebruik, maar daar doelde ik eigenlijk niet op.

Wat ik wel bedoelde is dat je eigenlijk met levensmiddelen uit de buurt van je geslachtsdelen wilt blijven.
Zo'n zoete watermeloen is natuurlijk een feest voor allerlei bacteriën en schimmels en je wilt geen ontsteking of infectie oplopen als gevolg van je experimenten.
Natuurlijk moet je alles gewoon  goed schoon houden, maar een aantal dingen, zoals het gebruiken van een watermeloen, kun je beter volledig vermijden.

Reageer