Skip to main content
Vraag

water na aftrekken en geen sperma

• 28 januari 2024
  • 8 reacties
  • 769 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Als ik af heb getrokken heb ik altijd heel veel soortvan water bij en op me eikel maar nooit sperma wat is dat soort van water en hoe krijg ik sperma

8 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 28 januari 2024

Wat je had is voorvocht en inderdaad geen sperma. Dit komt waarschijnlijk omdat je gewoon nog geen sperma hebt of aanmaakt. Dit komt waarschijnlijk omdat je nog iets jonger bent, klopt dit of ben ik fout?

Mag ik vragen hoe oud je bent? 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 10 reacties
  • 28 januari 2024

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Ik ben 13

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 61 reacties
  • 31 januari 2024

Dat is normaal, ik had dat eerst ook. Je moet gewoon een jaartje wachten of zoiets en dan komt het wel.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 23 juni 2024

Idd gwn nog even wachten.

Maar het kan nog altijd even lekker blijven 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 16 reacties
  • 3 november 2024

heyy, dat had ik eerst ook, en nu heb ik ook gewoon sperma, sinds 2 jaar, het is ondertussen al 9 maanden later, heb je nu wel sperma?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 10 reacties
  • 3 november 2024
heyy_2011 schreef:

heyy, dat had ik eerst ook, en nu heb ik ook gewoon sperma, sinds 2 jaar, het is ondertussen al 9 maanden later, heb je nu wel sperma?

Nee helaas niet bedankt voor het reageren trouwens

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 10 reacties
  • 25 maart 2025
heyy_2011 schreef:

Nope 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 31 reacties
  • 25 maart 2025

Hey Daan, dit is absoluut geen probleem dat je dat niet hebt. Ik had het ook wat later. Ooit komt het wel, geen stress.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen