Vraag

Wat zou jij doen als je 1 dag het andere geslacht bent


Reputatie 1
Badge +1

Hoi mensen van het forum, ik heb een vraag! Wat zou jij doen als je 1 dag het andere geslacht zou zijn? Dus als jongen naar meisje of van meisje naar jongen? (Non binaire mensen, wat zouden jullie doen als jullie het andere geslachtsdeel hadden voor 1 dag?)


10 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ik zou zelf mezelf vingeren en heel de dag door een beetje dingen uitproberen omtrent seks en vingeren enz.

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou waarschijnlijk vingeren en seks hebben

Reputatie 1
Badge +1

Iemand anders nog?

 

Als niemand zou weten dat ik ht was, zou ik direct op straat iemand aanspreken en neuken. Anders zou k vingeren, masturberen en allemaal dingen proberen enzo.

Reputatie 1
Badge +1

Misschien nog een meisje die wil reageren? Ben benieuwd namelijk

 

Badge

Aftrekken en neuken! Ben een meisje, op het moment heeeel geil

 

Reputatie 7
Badge +2

Hoi. Ik zou vooral willen voelen of alles heel anders is of juist niet.  Met lopen, sporten etc. En hoe het voelt om iets sterker te zijn. Een platte borstkas. Hoe het is met jongens onder elkaar met grappen maken en moppen. Streken uithalen ( ja kan als meisje natuurlijk ook maar ik bedoel of je dan verder gaat of het anders voelt. Wel leuke streken geen valse).Straf oplopen, voelen hoe je dat beleeft als jongen. Hoe bij alles je emoties voelen, is dat echt anders dan als meisje, dat soort dingen. Hoe je eigen stem klinkt . Ja en ook hoe het dan is om een penis te hebben hihi. 

Maiskolfje X 

Reputatie 4
Badge +3

seks hebben sws , t lijkt me als man zijnde sws fijner

Ik zou willen weten hoe het is om te masturberen / klaarkomen voor een jongen. (ben een meisje)

Ik zou mn broek optrekken niet zo laag laten hangen.en ik zou elke meisje die ik zag neuken

Reageer