Vraag

wat willen jongens?

  • 25 January 2024
  • 6 reacties
  • 409 Bekeken

Badge

Hoii, ik ben een meisje van 14

ik praat al een tijdje met een jongen, hij is laatst bij me langs geweest en hij me vagina aangeraakt en voor de rest gwn op me broek beetje gevingerd. 
we waren aan het zoenen en toen heb ik me hand in z’n broek gedaan( hij heeft best een grote) ik wil hem heel graag aftrekken. Maar ik heb geen idee hoe en wat hij lekker vind. Hij s 15 btw. Voor de rest hij wil mij heel graag vingeren ook maar ik ben beetje  bang dit zijn vingers niet passen. Als k mastrubeer past er vaak maar 1 vinger heel soms 2. 
maar wat moet ik doen aan het probleem met hem? Moet ik hem gwn vragen wat hij wil? Of gwn doen en we zien wel?

kunnen jullie helpen😊


6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

He paardenmeisje,

Ik ben zelf ook een jongen en mij zou het helemaal niet uitmaken hoe goed een meisje kan aftrekken of hvl vingers er in je kut passen het gaat mij en ook veel andere jongens om het plezier dat je met elkaar hebt en je kan altijd aan hem vragen hoe hij het aftrekken het fijnst vind en dan kan jij het doen en gwn blijven cominiseren 

Hoi Paardenmeisje,

Hij is waarschijnlijk net zo onzeker als jij en wil het net zo goed doen. Hij vindt het vast fijn als je initiatief neemt. Pak zijn pik stevig vast en beweeg je hand op en neer. Geef hem kleine kisjes in zijn hals en streel zijn ballen met je andere hand. Ga gerust sneller.

Wat jou betreft moet je hem leren wat je lekker en geil vindt. En als tip, alles wat misschien pijn doet met zijn vinger(s) kan ook met zijn tong. Als je het lekker vindt maak je hem enthousiast met stevige ademhaling en kreuntjes.

Liefs!

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou toch ff vragen.  Je zegt dat hij jou op je broek al gevingerd heeft dus zou hij het vast niet erg vinden om het voor het echie te doen 

 

Reputatie 2
Badge

Hai Paardenmeisje,

Bij mijn vriendin werkt het heel goed als ik  met een vinger naar haar g-punt ga en daar kom-kom-kommertje bewegingen te maken. Na een tijdje komt ze dan heel intens!

Brother Theodoor heeft hierboven al aangegeven wat jongens lekker vinden. En jij mag gerust het initiatief nemen en leiden. Waarom zou een meisje dat niet mogen!

 

(tekst aangepast door de Kindertelefoon wegens forumregel 6)

Klinkt wel geil ik wou dat ik deze dinge kon doen heb namelijk altijd zin in dinge doen 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Reputatie 2
Badge +1

Als je miss heel geil vraagt wat hij prc wil, word het vragen ook nog eens spannend dus ja. Maar vingeren gaat niet om vingers in je vagina doen, veel meer, miss tepels, clit en dat soort sh!t

Reageer