Vraag

Wat voor seksspeeltjes?

  • 6 June 2018
  • 6 reacties
  • 355 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy! Ik ben net 13 en.iedereen heeft het over seksspeeltjes. Maar ik kan dit niet zomaar kopen/ bestellen! Hoe dannn

6 reacties

Nouja, dat zijn ongeveer je enige opties...
Misschien kun je iets met een vriend/vriendin regelen, dat diegene het voor jou bestelt.
Hey , Eef

Seksspeeltjes zijn heel veel verkrijgbaar zoals op Bol.com : https://www.bol.com/nl/m/mooi-gezond/seksspeeltjes/suggestionType/category/suggestedFor/seks/originalSearchContext/media_all/originalSection/main/index.html?_requestid=1485270

Dit is een voorbeeld om het te kunnen bestellen .
Er zijn ook meer winkels die dit verkopen , daarvoor kun je 'SeksSpeeltjes' intypen in google en vind de eerste beste veilige site :)

~ HuGo
Wil je seksspeeltjes hebben omdat iedereen het erover heeft en je erbij wilt horen of wil je het echt zelf?
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Op 22 mei van dit jaar wist je nog nieteens hoe je jezelf moest bevredigen. Waarschijnlijk ben je nu niet veel verder gekomen. Ook jij kunt met seksspeeltjes aan de slag, maar waarom wil je niet eerst met je eigen lichaam aan de slag voordat je er hulp bij haalt? Je hebt nog zoveel te ontdekken over jezelf en ja dit kan ook met behulp van seksspeeltjes. Echter is dit nog overbodig naar mijn idee. Waarom zou je geld aan iets uitgeven wat je in principe niet nodig hebt en waar moeilijk (voor jou) aan te komen is?

Ik zou zeggen ga eerst met jezelf aan de slag en leer jezelf eerst goed kennen voordat je met seksspeeltjes aan de slag gaat. Omdat 'iedereen' over seksspeeltjes praat, betekent dat niet dat jij ze ook hoeft te hebben. Waarschijnlijk zijn zij veel verder al dan jij en wel toe aan wat vernieuwing of om te proberen. Echter blijft het altijd jouw keus, dus mocht je toch wel aan een seksspeeltje willen komen, kun je dit online doen (via een vriendin oid) of je kunt langs een seksshop gaan. Ik weet niet of jij het met je 12 jaar mee krijgt, maar daar kom je vanzelf achter.
Hmmm.....
IK zou het eerst bij je hand houden! die doet wonderen.
Verschillende manieren enzo
en als t niet genoeg is dan miss overwegen.

Groetjes Ano 😃
Karel de grote ik wil het zelf heel graag

Reageer