Vraag

Wat vinden meisjes leuk?

  • 29 June 2017
  • 6 reacties
  • 543 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zou graag willen weten wat vinden meisjes leuk?
Wat zien meisjes het liefste bij jongens?

6 reacties

En om Je ook nog te helpen zelf bind ik het fijn ander jongens aan me zitten (knuffelen) en complimenten maken
heyyy,
meisjes vinden het heel fijn als je luistert naar hun problemen.geen ze een knuffel op zijn tijd en complimentjes zijn fijn!
voor de rest hangt het af van het meisje zelf
groetjess:P
Hoi Ano!
Het liefste zie ik bij jongens dat ze een goed gevoel voor humor hebben en dat ze schattig zijn. Maar bij iedereen verschilt dat natuurlijk!
Eigenlijk is het heel persoonlijk wat meisjes leuk vinden ik zelf vind het leuk als jongens nette kleren dragen...
Maar je moet kijken naar het meisje zelf als het om kleren gaat kijk naar haar style als ze een stoere style heeft
dan vind ze het waarschijnlijk leuk om naar stoere jongens te kijken en zo gaat het maar door
als het om cadeautjes gaat denk ik dat ik je heel goed kan helpen armbandjes sieraden chocolade bonbons handtas ga zo maar door echt van die 'meiden dingen' En als het om het gedrag gaat is dat ook verschillend als het meisje zelf verlegen is houd ze
van stoere jongens die haar kan beschermen letterlijk & figuurlijk je moet naar haar persoonlijkheid kijken want elk meisje is anders
Ik hoop dat ik je geholpen heb
Succes
Ik vind en jongen leuk als hij humor heeft, maar me luisterd en dat soort dingen.

Reageer