Vraag

Wat vinden meisjes geil aan jongens?

  • 9 April 2020
  • 3 reacties
  • 887 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heyy ik ben een jongen 14 jaar en hetero. Ik vraag me al super kan af wat meisjes geil maakt aan jongens. Denk dan aan: ogen/sixpack/kleding/lengte/haar/dikte lippen. Niet perse qua innerlijk, maar vooral uiterlijk. Waar raken meisjes opgewonden van??

Geldt voor meisjes, homos, en bi’s

Ben super benieuwd!


3 reacties

Ik word er niet meteen geil van maar ik vind het wel aantrekkelijk

mooie ogen,sociaal,lief,leuke haarstijl,geen kleding van de wibra ofz wel gwn kleding van de h&m of America  today en schattig

dit is mijn mening misschien ben ik een beetje kritisch 👍🏻😅

ben zelf niet hetero maar als je voorzichtig bent met ons, en aardig doet, een schattig lachje hebt en  mooie ogen dan moet het goed komen. :thumbsup_tone1::sweat_smile:

Hi,

bij iedereen is het anders de ene houdt meer van lippen en de andere let meer op de ogen of beide. Ik zelf houd van lange jongens met bruine ogen, zwart haar en dikkere lippen (niet te dik). Een sixpack kan geen kwaad maar het hoeft niet per se. Het is niet dat als ik zo iemand zie ik gelijk opgewonden raak. Ik vind zelf dat de innerlijk bij jongens dan meer ervoor zorgt om opgewonden te worden, maar daar gaat het nu niet om. Je moet natuurlijk wel goed zorgen voor hoe je eruit ziet. Verzorgd is altijd goed.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb geholpen :).

 

Reageer