Skip to main content

Wat vinden jullie meiden ervan als wij jongens naar jullie billen/borsten kijken? Tijdens gym dragen de meiden uit mijn klas altijd strakke broekjes en shirtjes waardoor je ze goed ziet. Ook dragen ze überhaupt gwn dingen waardoor je ze goed ziet. Doen ze dat expres of hebben ze gwn niks anders? Ik wil het graag weten, want ben wel benieuwd at jullie ervan vinden

Het liefste dat je het duidelijk maakt en meschien en keertje voelen stiekem hihi


Ik staar er ook gwn naar


Super irritant en vies, ik zal je even uit je dromen halen; meiden doen dit niet expres naar school enz miss als je een vriendin hebt doet ze dat expres naar jou aan zulke dingen maar anders meestal niet

 

ik heb best grote borsten/billen en walg ervan als jongens/mannen ernaar kijken. Ik heb ook ogen en verdien ook respect ipv als lustobject gezien te worden tijdens een conversatie met het andere geslacht.

 

das de realiteit, respecteer meiden gewoon is 


Het is gwn lekker om naar tieten te kijken


Vooral grote


K heb vaak onbewust dat jongens kijken omdat me broek dan is afgezakt en je me string ziet 🫢 Maar vindt t nie erg ofzo


Niemand kijkt naar mijn borsten of billen (gelukkig) omdat ze klein zijn (WEL EIG IDK ALS MIJN KONT KLEIN IS maar niemand kijkt ernaar dus ja) en ja ik moet eerlijk zijn soms kijk ik naar de borsten van andere meiden...


Hey, wat mij betreft is het zo dat je er niks aan kunt doen dat je naar mensen kijkt, en dat is ook niet erg. Mensen kijken nu eenmaal naar elkaar.  Maar het wordt denk ik anders als er gegluurd wordt, mensen gaan staren. Kijk, tuurlijk zie ik ook dat iemand mooi is, en knap. Maar dat is een soort snel kijken en niet met je ogen iemand “uitkleden”zeg maar. Ik heb  zelf een keer een tijdje te kijk gestaan en werd door veel mensen helemaal bekeken, althans zo voelde dat, en ik kan me daarom helemaal voorstellen dat dat voor een meisje (en jongen ook) echt niet leuk is. Even naar iemand kijken en een leuk compliment geven is respectvol, iemand begluren en langdurig zitten bekijken is heel oncomfortabel.  Ondanks dat ik natuurlijk ook meisjes mooi vind , let ik er wel op dat het netjes blijft en wil ik niet staan aangapen of staren, dat ziet er ook gewoon heel dom uit.  Maak je vlgs mij  geen beste indruk mee als jongen. Ook bij mijn eigen vriendinnetje doe ik dat niet 🙂 Klinkt vast braaf maar ik vind dat dat zo hoort. Het ligt er ook aan hoe lang je naar iemand kijkt en waarnaar en met welke gedachte je dat doet. Gun mensen altijd hun waardigheid.

Liefs Tover xxx


Reageer