Skip to main content
Vraag

wat vinden meiden aantrekkelijk aan meiden?

• March 8, 2026
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi, ik ben een meisje, lebisch. Ik heb soortvan geen idee wat lesbische meiden aantrekkelijk vinden, ik weet alleen wat ik aantrekkelijk vind, zouden jullie deze vragenlijst misschien in willen vullen???

1. Wat vind je aantrekkelijk aan borsten (groot klein hangen etc)
  2. wat vind je aantrekkelijk in algemene opbouw van het lichaam
  3. gespierd of niet
  4. Welk karacter
  5. zijn er verder nog factoren die voor jou gelden?

2 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 9, 2026

Ik ben zelf niet lesbisch (wel nieuwsgierig) maar ik kijk graag naar meisjes

1. Wat vind je aantrekkelijk aan borsten (groot klein hangen etc) Niet te groot, rechtopstand.  Geen grote tepelhoven. En borstvergrotingen zijn ook no-go: ze moeten leven, er moet gevoel in zitten.
  2. wat vind je aantrekkelijk in algemene opbouw van het lichaam?  Ik vind slanke meisjes mooi, met een natuurlijke uitstraling en sportief.  Geen overdreven dikke borsten of billen.  
  3. gespierd of niet?  Geen bodybuilders of kogelstoters maar het mag wel licht gespierd, vooral buikspieren en billen. 
  4. Welk karakter?  Vrolijk en nieuwsgierig.
  5. zijn er verder nog factoren die voor jou gelden?  Niet truttig, niets opgespoten, geen zware make-up, geen opzichtige juwelen, geen vulgaire tattoos.  En geen valse wimpers!

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 9, 2026

Hi, ik ben een meisje, lebisch. Ik heb soortvan geen idee wat lesbische meiden aantrekkelijk vinden, ik weet alleen wat ik aantrekkelijk vind, zouden jullie deze vragenlijst misschien in willen vullen???

1. Wat vind je aantrekkelijk aan borsten (groot klein hangen etc) Kleine borsten:) maar grote vindt ik ook niet erg hoor:) beide zijn even mooi🫶
  2. wat vind je aantrekkelijk in algemene opbouw van het lichaam  Redelijk lang, kleine borsten redelijk grote billen en redelijk slank 
  3. gespierd of niet Niet ​​perse maar wel een beetje mag wel:) 
  4. Welk karacter Zorgzaam, aardig, vrolijk sociaal en vriendelijk en betrouwbaar en houdt van nieuwe dingen ontdekken en is een beetje romantisch en een mooi innerlijk en een beetje creatief zijn. 
  5. zijn er verder nog factoren die voor jou gelden? Ja, dat we niet al te verschillend zijn als persoon. En dat we het goed met elkaar kunnen vinden en praten over alles en nog wat dus geen geheimen of ruzies. Laten zien dat je echt van me houdt en niet van wegen mijn lichaam. En ik hou niet van een te opgemaakte make-up look. En een hele belangrijke: verzorgd eruit zien. En respect voor elkaar hebben en vertrouwen:)