Skip to main content
Vraag

Wat vinden jullie van mij?

• August 12, 2026
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

GoldenRetrieverGuy1.3
Forum|alt.badge.img

Ik ben dus een jongen 15 jaar en ben best wel onzeker over mezelf. Antwoord alstublieft eerlijk van wat je van mij vind anders heeft het geen nut.
Ik ben 15 jaar en ben 171 cm groot, ik heb blond haar blauw/groene ogen (moeilijk zichtbaar), ik fiets graag en luister graag naar muziek, ik ben flirterig, een overthinker, ik kan heel lief zijn maar ook boos en beschermend.
Ik ben een beetje meer dan normaal gespierd ik weeg 57kg.
En voor de rest weet ik niet echt wat ik nog kan zeggen:)
Ik zou graag jullie mening over mij weteeennnnn!
Groetjes GoldenRetrieverGuy

2 reacties

GoldenRetrieverGuy1.3
Forum|alt.badge.img

Zou iemand aub willen antwoorden?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 14, 2026

Hey hoi 

Aan de beschrijving te zien ben je een topper ik meen het serieus ik had heel mijn jeugd ook de vragen of ik wel er bij paste en of ik normaal was

Ik kan je persoonlijkheid natuurlijk niet baseren op je haarkleur of oogkleur maar dat doet er niet toe voor mij werkte het om toch maar te luisteren naar de tips die iedereen gaf ( en ja ook de tips van het doet er niet toe wie je bent als je maar gellukkig bent) maar als je daar naar luistert en je leven gaat leven gaat het echt al veel beter ik ben nu helemaal mezelf niemand kijkt me raar aan en ik ben gelukkiger dan ooit en wat ik over je lees is mooi ik hoop dat het helpt en dat je in je zelf geloofd/ in je zelf gaat geloven. Als je je onzeker voelt komt dat vaak door de puberteit en kijk je er later met een glimlach op terug dus maak je geen zorgen

Xxx 

( naam weggehaald door De Kindertelefoon vanwege regel 3 )