Skip to main content

Wat vinden jullie van mij?

• July 26, 2026
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey ik ben een meisje en ik vroeg me af wat jongens van mij vinden want ik ben heel onzeker enzo en iedereen vind me lelijk etc maar zouden jullie het eerlijk willen antwoorden alsjeblieft? Meiden mogen ook antwoorden

1. Ik heb donkerblond krullend haar en blauwe ogen. K heb een beetje een baby face :( en ben een beetje chubby, dat is een van de grootste redenen dat ik zo onzeker ben. Wat vinden jullie daarvan?

2. Ik heb een heel vriendelijk aardig karakter, alleen ben ik heel erg gevoelig, als ik aangesproken word door iemand komt dat bijv heel hard binnen. Ik ben ook niet populair op school en stil in de klas. Wat vinden jullie van het karakter?

3. Hoe oud zijn jullie trwns? Gwn uit nieuwsgierigheid:)

4. Gaat het jullie meer om het uiterlijk of het innerlijk? 

5. Waarom vul je deze vragenlijst in? 

6. K ben zelf sportief maar ook een foodie. Ik hou van freerunning maar ik kan het nog niet echt goed en er is geen vereniging in mijn buurt. Ik durf veel, maar ben zoals ik al zei mega onzeker en stil. Behalve via chat. Als je me leert kennen ben ik een heel lieve meid en ik maak graag grapjes. Ik heb autisme en ben daarom ook bang dat mensen dat een probleem vinden. Tell me your opinion 

7. Bedankt voor het invullen! Wil je nog iets zeggen?

2 reacties

Forum|alt.badge.img

1 ik hou van meiden met blond haar en baby face is alleen maar mooi

2 ik ben daar bijna hetzelfde alleen het stil gedeelte niet helemaal ik ben niet druk maar ook niet stil

3 ik ben 13 en word bijna 14

4 bijde 

5 omdat ik single ben 😢😭

6ik ben ook sportief en hou ook van eten ik durf niet veel maar ook niet weinig en ik vind autisme alleen maar leuk 

7 ben je single ? 😍

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 26, 2026

1 ligt er aan hoe erg

2 ik vind dat juist heel mooi

3 14

4 moet goed samen gaan

5 omdat ik het leuk vind om te antwoorden 

6 dat maakt niks uit het gaat bij mij om innerlijk en uiterlijk 

7 hoe oud ben jij als ik vragen mag?