Skip to main content

Hallo, 

Ik vroeg ma af wat anderen een normale leeftijd voor seks vinden. Ikzelf ga geen seks hebben, maar ik was wel nieuwschierig ;)

Minimaal 15.

15 jaar! Net als @Anoniem1165.

Ik vind dat je als kind voor de 12 eigenlijk helemaal niet hoef te weten hoe seks werkt (alleen hoe je een kind kan krijgen, dat masturberen enz hoef je dan niet te weten tochhh)

Liefs Anoniema ♥️

Ik vroeg ma af wat anderen een normale leeftijd voor seks vinden. Ikzelf ga geen seks hebben, maar ik was wel nieuwschierig ;)

Is bij iedereen anders de ene is heel erg laat de andere is al ontmaagd op zijn 12de zoals ik 🙂 Maar gemiddeld is het meestal 15 jaar.

Ik denk dat je eerst moet trouwen dan pas mag je samen onder één dak wonen en dan pas kan je doen wat je wou doen.

Ik vind de minimale leeftijd 13 

Ik vind rond de 15 en 16 wel een mooie leeftijd. Maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen.

Ik had m’n eerste keer toen ik 16 was en dat vond ik eigenlijk al vrij vroeg van mezelf.

Uiteindelijk gaat het erom dat je het pas doet als je er echt klaar voor bent.

Ik ben het eens met @tim16 , 

Vind 15 a 16 jaar wel een goede leeftijd. Ikzelf heb, laten we het houden op geëxperimenteerd met een andere jongen. Maar dat vind ik toch weer anders

Groetjes Lupus 

Reageer