Vraag

Wat vinden Jongens lekker van meiden??


Badge

Hoiii ik ben een meisje en ik zou graag willen weten Wat jongens lekker en sexy vinden aan een meisje en waar ze geil van worden.En waar kijken jullie het liefst naar ??

Alvast bedankt😚


14 reacties

Reputatie 3
Badge +4

 

(Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Ik vind de kont en borsten mooi van meisjes ook hun buik als je niet de dik bent dirty mind zijn maakt veel jingens geil

Reputatie 3
Badge +1

(ik spreek nu waarschijnlijk voor heel veel jongens,mannen... Tieten,billen,lippen.

Reputatie 4
Badge +3

Hai @Haihai ,

Ik hou heel erg van borsten dus die vind ik echt heel erg lekker bij een meisje. Ze hoeven niet groot te zijn, klein vind ik vaak lekkerder.

Maar het belangrijkste is de uitstraling die een meisje kan hebben. Dat is niet uit te leggen maar dat kan erg sexy zijn. Daardoor kan een iets minder knap meisje veeeel aantrekkelijker zijn dat een meisje met prefect lichaam.

Maar dat is wat ik vind haha

X Super

Reputatie 4
Badge +1

Bij jongens is dat heel makkelijk. Borsten en billen. lekkere dikke borsten en billen. 

Badge

@Haihai ik vind het geil als je met gym bij meiden hun onderbroek randjes kan zien. En zoizo zijn borsten/billen geil. Wat een jongen zelf heel vaak geil vind, is als een meisje laat merken dat ze geil is. Door bijvoorbeeld elkaar een beetje aan te raken (met of zonder kleren) en elkaar foto's sturen. 

Het is gewoon als een meisje laat merken dat ze geil is, wordt de jongen dat echt bijna altijd ook! 

 

 

 

@Haihai ik word persoonlijk het geilst van een mooie kont en gewoon als het meisje goede aandacht geeft aan mij en me lichaam

 

Reputatie 2
Badge +2

Ik vind zowiezo dat haar gezicht mooi moet zijn want anders is het al een afknapper voor mij, maar ik vind het ook wel leuk als ze goede tieten en komt heeft. 

Reputatie 5
Badge +3

Borsten en billen. Maar ook uitstraling en gezicht. Als iemand een negatieve uitsraling, of een minder mooi gezicht heeft word ik daar niet geil van ofzo.

Reputatie 1
Badge

Mooi lang haar is echt prachtig. 

Daarnaast als ik een mooi meisje zie lopen kijk ik of ze een lekkere strakke broek aan heeft en naar hun kruis en billen. Ik fantaseer dan hoe het zou zijn om haar kut te likken en te neuken.  Mooie slanken heupen vindt ik ook opwindend. 

 

Reputatie 1
Badge +2

 

(Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Ik vind de kont en borsten mooi van meisjes ook hun buik als je niet de dik bent dirty mind zijn maakt veel jingens geil

Vind ik ook

 

Reputatie 1
Badge

Hoiii ik ben een meisje en ik zou graag willen weten Wat jongens lekker en sexy vinden aan een meisje en waar ze geil van worden.En waar kijken jullie het liefst naar ??

Alvast bedankt😚

Hallo haihai, ik vind het mooi aan meisjes als ze zichzelf is, maar mooie borsten en kont met folume is ook leuk, ik vind bruin haar het mooist maar blond is ook top, een meisje moet niet te lang zijn, niet te dik en niet te slank,  als meiden een string dragen en soms een strakke broek, dan vind ik dat echt heel geil. 
hoop dat je er wat aan heb 

Reputatie 1
Badge

Niet seksueel; een mooie glimlach 

seksueel; billen ik hou echt van mooie billen.

Reputatie 1
Badge

Hoi,

 

Ik vind eigenlijk vooral borsten geil, billen ook. Maar een meisje moet ook een mooi gezicht hebben, niet heel veel make up ofzo maar gewoon mooi.

Vaak ook als ik aftrek denk ik aan gezichten van meiden op school.

Ook hun kleding vind ik soms geil. Dus als het een beetje kort is en veel huid laat zien vind ik dat ook geil.

Dus borsten, gezicht en kleding.

Reputatie 3
Badge +2

ik vind meestal als een meid niet vaped en rookt en drugs en al die zooi

en een mooie persoonlijkheid heeft

en ook een mooi gezicht en uitstraling

en borsten, kont, ook wel de lippen

en dat ze gewoon niet te dik is en niet te dun

Reageer