Vraag

wat vinden jongens hiervan?

  • 29 February 2020
  • 13 reacties
  • 878 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hi ik ben een meisje van 12 jaar.

En ik heb een vraag voor jongens omdat ik hier best onzeker over ben.  Namen lijk mijn uiterlijk.

Ik ben er zelf nie zo tevreden mee maar ik ben benieuwd naar andermans mening.

 

Ik heb lang blond haar, met blauw grijze ogen.

Ik heb een klein beetje hamster wangen.

Geen buikje. Iets dikkere benen.

Borsten in cup b. En een redelijk

grote  kont.  En Ik ben 1.62    .

Alvast  Bedankt  voor de antwoorden !!

 

Nog een vraag.

Ik draag nooit make-up maar wat is mooier 

Met of zonder make up?


13 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi ik ben een jongen van 12 jaar en ik zou mijn mening geven: er vallen heel veel jongens op blond haar met blauwe ogen, zelf maakt het me niet uit wat voor kleur haar en kleur ogen, je lengte is precies goed want dan ben je vaak niet groter dan je vriendje, en jongens houden erg van een grote kont en grote borsten maar meestal kijk je daar niet meteen naar alleen als je verliefd op diegene bent, en de jongens vinden meiden aantrekkelijker met make-up, maar iedereen is mooi op hun manier en ik kijk naar het innerlijk en bijna niet naar uiterlijk

net vriendelijke groetjes Twan64

 

 

 

 

Heyo,

 

Er zijn genoeg jongens die op jouw genoemde eigenschappen valt. Ik kan en ga ook niet zeggen dat je knap of lelijk bent. Want ik ken je niet in RL. Daarnaast is je innerlijke karakter ook zeer belangrijk. 

Bijvoorbeeld: Je kan misschien wel heel mooi zijn, maar een egoïstische trut van binnen, dan is er niks moois meer aan je. Dan heb ik persoonlijk liever een meisje die iets minder mooi is, maar een schat van binnen.

Uiterlijk veranderd naar mate van tijd, innerlijk blijft altijd hetzelfde. 

Je hoeft dus niet ontevreden te zijn over hoe je eruit ziet. Zolang je maar je zelf blijft, dan komt alles vast en zeker goed!

See ya!

Spookyzx. 

Heyy

Als ik heel eerlijk ben vindt ik bruin haar mooier dan blond. Wat niet wil zeggen dat alle blonde meiden lelijk zijn natuurlijk! Er zijn vast wel veel mensen die blonde haren mooier vinden! Oogkleur is ook helemaal prima. Wat maakt het uit snap je? Innerlijk is nog steeds belangrijker. Daarmee zijn we weer bij je borsten en je kont. So what? Het is toch veel belangrijker dat iemand verliefd wordt op je innerlijk! Je uiterlijk is helemaal prima ! Ik vind trouwens meiden zonder make-up mooier , omdat dat is hoe ze echt zijn, zonder laagje nep. Maak je maar geen zorgen. Het leven is te kort om te piekeren. Voor je het weet is het voorbij en heb je je alleen maar zorgen gemaakt om dingen die helemaal prima zijn.

Hoop dat je je minder zorgen gaat maken!

Kaas123

Het maakt echt niet uit hoe je eruit ziet. De eerste stap is je comfy voelen in je eigen lichaam. Verwen jezelf eens! Lak je nagels, doe een maskertje op, een muziekje erbij en klaar. Wedden dat je er lekker ontspannen voelt?

Probeer niet teveel aan te trekken wat anderen van je vinden, hoe moeilijk je het ook vindt. Als jij je gaat kleden zoals anderen het vinden zoals zij vinden 'dat het moet' ben je gauw jezelf kwijt. Vind jij die trui leuk maar dat popi meisje uit de klas niet? Koop hem gewoon! Jij bepaalt zelf hoe je eruit wilt zien, de andere mensen niet.

En over make-up... Als jij jezelf er fijn bij voelt of er meer zelfvertrouwen van krijgt, kun je het doen. Als jij geen zin hebt in al dat spul op je huid is dat geen probleem. Make-up dragen is geen plicht! Draag het alleen als je het zelf wilt, anders is t pure geldverspilling.

 

Trek je niet aan wat mensen hier posten over dat blond haar mooier zou zijn dan rood, rokjes beter zijn dan broeken of make-up nodig is. Probeer geen beeld te vormen van wat je zou 'moeten' zijn. In deze tijden is het schoonheidsbeeld zo'n beetje onbereikbaar dus trek het je niet aan. Je bent mooi zoals je bent, dus doe alleen dingen waar jij je fijn bij voelt. Veel succes!

Nou dikke billen redelijke borsten niet dik ik zou eerder trots zijn op je lichaam helemaal niks mis mee 😘

Reputatie 5
Badge +3

Hi ik ben een meisje van 12 jaar.

En ik heb een vraag voor jongens omdat ik hier best onzeker over ben.  Namen lijk mijn uiterlijk.

Ik ben er zelf nie zo tevreden mee maar ik ben benieuwd naar andermans mening.

 

Ik heb lang blond haar, met blauw grijze ogen.

Ik heb een klein beetje hamster wangen.

Geen buikje. Iets dikkere benen.

Borsten in cup b. En een redelijk

grote  kont.  En Ik ben 1.62    .

Alvast  Bedankt  voor de antwoorden !!

 

Nog een vraag.

Ik draag nooit make-up maar wat is mooier 

Met of zonder make up?

Wat maakt dat je onzeker bent?

het klinkt zoals je zegt prima!

billen en borsten vallen over het algemeen prima in de smaak.

en niemand is hetzelfde!

Zolang je zelf zeker bent, je kan een beetje flirten, en je bent niet al te te terug houdend zullen al heel veel jongens je aantrekkelijk vinden. Aan de hand van je beschrijving kan ik zo niet zeggen of je mooi bent. Maar ik vind charisma een van de belangrijkere dingen aan meisjes.

don’t judge a book by his cover 

Badge

ik ben 13 ik hou van naturel en ik zou op u vallen als ik het zo hoor

Je bent knap als ik het hoor

Een vrouw heeft maar één ding nodig en dat is er altijd bij sommige minder als andere 

 

durf niet te denken over uiterlijk het is een goede persoonlijkheid daar kom je over een paar jaar achter 

vanaf 2de graad in het middelbaar moet je pas beginnen te denken over zoiets als flat chest

 

en zoals je jezelf beschrijft zou je perfect zijn

Klinkt als mij als een schattig meisje

Ik zou je doen!

Reageer