Vraag

wat vind je ervan als een jongen naar je lichaam kijkt?

  • 29 September 2023
  • 6 reacties
  • 759 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben benieuwd wat jullie meisjes er van vinden als jongens naar je lichaam kijken want ik doe het wel eens, ookal is het niet mijn bedoeling maar doe ik het wel soms perongeluk.


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik merk dat soort dingen niet snel maar ik denk als het per ongeluk is dan is het waarschijnlijk kort en zullen we het meestal niet weten. Als ik dat merk zou ik onzeker voelen  en afvragen warom hij kijkt.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Hutsmuts,

Persoonlijk vind ik het niet erg als een jongen/meisje circa 5 seconden naar mijn lichaam kijkt. Dat gaat meestal per ongeluk en daar kunnen ze dus niks aan doen. Ik vind het wel ongemakkelijk en vervelend als een jongen/meisje naar mijn lichaam staart, al helemaal als ze ouder dat 20 zijn. Daarom doe ik ook het liefst oversized kleding aan zodat mijn vrouwelijke vormen minder goed zichtbaar zijn. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik denk dat er verschil is tussen even kort kijken (dat doet iedereen denk ik onbewust wel) en lang staren want dat laatste voelt veel ongemakkelijker en maakt je heel onzeker. Als iemand kort naar je kijkt en misschien nog weer heel even en zij/hij heeft dan een vriendelijke blik is dat ook weer heel anders dan als iemand langdurig naar je zit te kijken en raar lacht ofzo. Of samen met iemand anders dat doet. Dat voelt nog onprettiger. Dus het ligt helemaal aan hoe en wie en hoe lang denk ik. De ene situatie is wel leuk en de andere voelt onprettig. Ook voor jongens 😊😉 

Tover xxx

Reputatie 4
Badge +2

hey, ik ben geen meisje maar bi jongen en sinds je dit in seksualiteit hebt gezet neem ik aan dat je het hebt over ‘uit checken’ dus ik heb het nu over bijv gay of Bi jongens die naar mij kijken want dat is eigenlijk hetzelfde, het hangt er een beetje vanaf wie en hoe lang zoals de mensen hier boven zeggen, als het een jongen is die er leuk uit ziet of die ik (een beetje) ken zouden ze wel een tijdje moeten starten voordat ik er wat van vond maar als het gwn een of andere random jongen is die ik niet ken die naar me zit te staren voor een tijdje denk ik wel van wat zit je te kijken, ik denk dat hij bij iedereen afhangt van de situatie

Reputatie 3
Badge

Yoo ik ben een meisje en ik zou of het als een compliment bezien en een soort “confidence boost” krijgen of ik zou onzeker worden en denken waarom kijkt diegene, maar het ligt aan hoelang je kijkt en hoe je kijkt dus je gezichtsuitdrukking

 

duss jahhhh hopelijk heb k je iets geholpen met je vraag

Reputatie 5
Badge +4

ik zou het niet erg vinden als een jongen/meisje het doet maar ik snap wel dat andere er onzeker van worden

Reageer