Vraag

Wat vind je aantrekkelijk aan meisjes? (voor jongens)


Reputatie 4
Badge +3
  • Praat goed mee
  • 139 reacties

Vraag voor jongens,  wat vinden jullie aantrekkelijk aan meisjes, in gedrag of he we eruit zien.

 


13 reacties

Hallo rox :)

  • Lief
  • Cute
  • Geen wappie.

-TheMightySlayer <3

haii ik zal even een aantal dingetjes opschrijvingen die ik zelf belangrijk vind.

  • Ze moet er gewoon prima uit zien (niet teveel geforceerd)
  • Niet High Class zijn 
  • Gewoon aardig en een leuk gesprek kunnen voeren
  • Niet te groot zijn, want ben zelf ook niet al te groot 😂

en gewoon zichzelf zijn, en qua seksuele dingen maakt niet uit want je kan niets aan je lichaam veranderen :)

Hey daar!

Wat voor mij belangrijk is dat diegene lekker zichzelf is, er leuk uit ziet, humor heeft, een beetje verlegen vind ik wel cute, iemand waar je gezellig mee kan praten en leuke dingen mee kan doen.

Hier zijn wat punten die ik zelf belangrijk vind, natuurlijk verschild dat per persoon en dit zijn lang niet alle dingen die iemand aantrekkelijk maakt.

Groetjes!

Badge +1

Hi jack(14jaar) hier.  

Cute 

lief 

(Dat ze veel knuffels geeft)

strak kontje

kleine tietjes

Reputatie 4
Badge +2

Hey!

Jongen van 17 hier,

ik vind qua uiterlijk 100% het gezicht het belangrijkst. Het alleraantrekkelijkst vind ik een glimlach. Ik kan echt in 1 klap verliefd worden als iemand lief naar me lacht. Verder vind ik het belangrijk dat ze goed verzorgd is dus haren en huid moeten er gezond uit zien. (sorry voor mensen met acne maar dat gaat ook ooit over dus geen zorgen!)

Qua lichaam maakt het me niet heel veel uit zolang ze maar niet super dik is. Gewoon gezond. En niet langer zijn dan ik maar ik ben 1.86 dus dat zit meestal wel goed.

Qua innerlijk is gevoel voor humor heel belangrijk. Niet te snel beledigd zijn en soms ook gewoon wat tegengas kunnen geven dus je mag best gemene grapjes maken. 

Ook is het belangrijk dat je niet arrogant bent naar andere mensen. Voel jezelf niet beter dan andere want dan ben je dat per definitie niet. 

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +19

Lief, zorgzaam, gezellig, grappig

Ehhhh verder gwn verzorgt, mooie billen etc etc😂

Reputatie 1
Badge

Vraag voor jongens,  wat vinden jullie aantrekkelijk aan meisjes, in gedrag of he we eruit zien.

 

Wat ik aantrekkelijk vind is een meisje die heel zelfverzekerd is en mooi haar mooie ogen goede billen borsten maak me eigelijk niet zo veel uit ongeveer een handvol mag ook zeker wat minder 

 

innerlijke: lief niet jaloers hoog libido dus zelfverzekerd en ondersteund 

Badge

Vraag voor jongens,  wat vinden jullie aantrekkelijk aan meisjes, in gedrag of he we eruit zien.

 

Hi ik ben een meisje maar men bf zal deze vraag beantwoorden :

Lief, cute , mooi (niet het belangrijkste)

En ja iemand die graag knuffels heeft 

Badge

heyyy ! Voor mij moet ze :

 

Sexy

Lekker

Mooi lijf 

aantrekkelijk  😁

 

doei

Reputatie 1
Badge
  • cute
  • zorgzaam
  • lief
  • beetje verlegen vind ik meestal wel aantrekkelijk
  • veel knuffels
  • niet roken
  • en goed kontje kan er wel bij hahaha

 

dit is alleen mijn mening, voor iedereen verschilt dat

Badge

hoi hoi, ik ben een jongen van 13 en wat ik aantrekkelijk vind aan meiden is

ik vind qua karakter eigenschappen belangrijk dat ze gezellig is gezond en zorgzaam

qua uiterlijk vind ik mooie ogen en een vrolijke lach super belangrijk voor de rest maakt het mij niet erg veel uit je kan namelijk niks aan je lichaam veranderen.

Groetjes van Mij

Badge +1

Eigenlijk moet een  meisje voor mij aardig en zorgzaam zijn (wel een beetje knap, maar geen borsten ofzo) 

Maar voor jongens voel ik meer. Daar is het bij mij heel willekeurig. Ik val meestal dan op six-packs.

Badge

Hoi hoi, ik vind een meisje aantrekkelijk als:….

ze zich zelf is 

ze knap is 

ze zorgzaam is 

 

Reageer