Skip to main content
Vraag

Wat valt er onder vingeren???

Forum|alt.badge.img

Haiii,

Ik heb dus een vraag.

Is over je kutje wrijven ook vingeren???

Want dat weet ik dus niet en dat zou ik wel graag willen weten.

(Het voelde wel fijn trouwens)

Eenmeisje004
Forum|alt.badge.img+14

Heyy ​@konijn321,

Zeker is dat vingeren. Jij hebt waarschijnlijk over je clitoris gewreven. De clitoris is een soort knopje waar allemaal zenuwen samenkomen, wat heel erg gevoelig is en tot een fijn gevoel kan leiden. 

Meer informatie over vingeren: Sense.info : met jezelf vrijen

Hoop dat je hier iets aan hebt.

xx Eenmeisje004

Forum|alt.badge.img

Nee, ik denk dat masturbeert niet vingeren is vingeren is dat je met je vinger erin gaat en masturberen is aan de buitenkant als je vragen hebt beantwoord ik ze graag!

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 17 maart 2025

Dankjewel!!! 

AnAnIEm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 17 maart 2025

Vingeren is met je vinger(s) je clitoris stimuleren ofwel van de buitenkant bovenop, of tussen je half open lippen wrijven, of helemaal een vinger in je kutje.  Hoort allemaal bij masturberen. 

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 17 maart 2025

Er is geen precieze definitie maar alles wat je met je vingers doet om clitoris en vagina te stimuleren valt wel onder vingeren, lijkt me.

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 18 maart 2025

Ik ben geen seksuoloog maar masturberen is alles met jezelf en seksdingen, dus bij meisjes alles wat je zelf bij je spleet doet en wat lekker voelt en waar je geil van wordt.  Vingeren is wat je met je vingers doet, ook daarzo…

dus het kan hetzelfde zijn / is hetzelfde.

Veel meeste mensen zien vingeren alleen als je vinger erin en… gaan…, maar dat is (denk ik?!) niet helemaal alleen dat

Maar wat het ook is: als het maar goed en lekker voelt, toch?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen