Vraag

Wat te doen met sperma na aftrekken?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik trek me best vaak af maar ik weet niet wat ik met me sperma moet doen wat doen jullie voor de boys


10 reacties

Zelf geen ervaring mee, maar onder de douche lijkt me wel handig:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ā 

Groetjess

Ehm... Het ligt er eerst aan of je spuit of het eruit loopt. Als het eruit loopt is het een kwestie van een zakdoekje pakken. Anders kan je proberen te mikken op je buik en het daarna op doen of anders een handdoek pakken, het is namelijk beter dat het op een handdoek landt dan op je bed haha. En anders wat Lisa al zei.

Hey,

Ik denk dat de meeste het in de prullenbak doen, ofzo.(de zakdoek bedoel ik dan, als je een zakdoek gebruikt)

Ā 

Groetjes Gebruiker cĀ 

Heyy

Ik mik het altijd op toiletpapier en gooi het dan in de wc. Voor de zekerheid leg ik onder het toiletpapier altijd een handdoek. Als het er dan naast komt is het niet zo erg.

Groetjs

Je kunt ook gewoon een sok gebruiken waar je het in kunt doen.

Zakdoek of wc papier is het handigst, onder de douche klaarkomen is niet echt hygiƫnisch

Ā 

Als je druipend klaarkomt. Ik zou het op mijn buik richten en dan gewoon er overheenĀ 

Reputatie 2
Badge +1

hee ik ben een meisje maar ik denk douch een doek of iets

Reputatie 3
Badge +3

Meestal ga ik douchen, maar zo niet, dan kom ik meestal klaar op een stuk wc papier of op mijn buik en dan veeg ik het er van af met wc papier.

Reputatie 2
Badge +1

Klinkt misschien raar, maar als ik klaarkom slik ik het in

Reageer