Vraag

wat moet k doen?

  • 18 February 2024
  • 4 reacties
  • 348 Bekeken

Badge

K ben een jongen van 13 en k heb een vriendin van 16 en k zie haar elke week 2 keer en in vakanties vaker.

Als ze bij me is dan liggen we vaak gwn in mijn bed een film te kijken en een beetje te chillen.

maar na een tijdje word dat saai en beginnen we te zoenen en elkaar aanraken en k heb haar nu al 6 keer gevingerd en 2 keer gebeft🫣 en we willen beide wel sex maar elke keer als k het zou kunnen doen dan durf k het niet ofzo. We zijn beide maagd en willen het beide (met condoom) doen k heb al vaker de kans gehad want ze ligt eigenlijk altijd wel naakt bij mij in bed.

 

Wat moet k doen?


4 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Als jij het niet durft ben je er nog niet klaar voor, het is belangrijk om er pas aan te beginnen wanneer jij je daar goed voelt. Aan de andere kant krijg je deze kans misschien nooit meer…

Ik stel daarom voor om het langzaam op te bouwen.  Ik weet niet precies hoe ver jullie zijn gegaan uit jullie verhaal dus ik geef een voorbeeld
Dus begin met of elkaar eerst in onderbroek te zien en daarna (volgende keer afspreken) pas naakt (en eerst in het donker)
Begin daarna elkaar te bevredigen/strelen met kleding aan en dan doe je ook gaandeweg steeds minder kleding.
Eerste paar keren hou je het gewoon bij handwerk en je hoeft niet persé klaar te komen, gewoon seks kan je ook van genieten.
Na paar keer oraal en daarna gemeenschap.
Duidelijk aangeven wat je wel en niet prettig en lekker vindt en wat je wel en niet wilt.

 

Reputatie 5
Badge +3

Als je het niet durft dan ben je er waarschijnlijk nog niet klaar voor. Als je zelf denkt dat het een goed idee is en je het wel durft zou ik het wel doen maar als je het niet durft raad ik het niet aan. 

Seks moet leuk zijn

Reputatie 7
Badge +17

Eens met @Max69 en @ik_kan_geen_nickname_bedenken 

Als je nog twijfelt/niet durft kun je beter nog ff wachten. Doe het echt pas als jullie er allebei helemaal klaar voor zijn. Je bent ook nog hartstikke jong dus daar is geen haast bij. Als je er klaar voor bent merk je het vanzelf wel.

Badge

Als jij het niet durft ben je er nog niet klaar voor, het is belangrijk om er pas aan te beginnen wanneer jij je daar goed voelt. Aan de andere kant krijg je deze kans misschien nooit meer…

Ik stel daarom voor om het langzaam op te bouwen.  Ik weet niet precies hoe ver jullie zijn gegaan uit jullie verhaal dus ik geef een voorbeeld
Dus begin met of elkaar eerst in onderbroek te zien en daarna (volgende keer afspreken) pas naakt (en eerst in het donker)
Begin daarna elkaar te bevredigen/strelen met kleding aan en dan doe je ook gaandeweg steeds minder kleding.
Eerste paar keren hou je het gewoon bij handwerk en je hoeft niet persé klaar te komen, gewoon seks kan je ook van genieten.
Na paar keer oraal en daarna gemeenschap.
Duidelijk aangeven wat je wel en niet prettig en lekker vindt en wat je wel en niet wilt.

 

Heel erg bedankt

Reageer