Vraag

wat moet ik doen? filmpje van me zelf herkenbaar? verspreid?

  • 25 April 2024
  • 5 reacties
  • 333 Bekeken

Badge

ik weet dat ik fout zit en dat dit heel slecht is maar ik moet dit ergens op kunnen bekenen ik heb dus een fake snap account om met meide te snappe (niks raars gwn snappe) maar een meisje voegde me we praten heel veel en ze vroeg of ik een naakt filmpje kon maken toen ik dat dee verwijderde ze me en toen iemand anders die ik op dat fake account had stuurde me een chat en zij ben jij dit en liet t filmpje zien en me kamer was best goed te herkenenen en was zelf ook filmpjes met me gezicht maar die zijn niet naakt maar ik ben bang dat de filmpjes ze ver door gestuurd worden dat iemand die k in t echt ken ze krijgt en mij herkent en dan is me leven gewoon verpest dus nu ben ik bang en ik weet niet wat ik moet doen maar dat is het dus ik kan niks doen gewoon hopen dat die niet verder word verspreid dankje dat ik me verhaal hier kan doen (ik heb dat account meteen verwijderd en ga er nooit meer iets mee doen)


5 reacties

Reputatie 5
Badge +3

naaktfoto`s/filmpjes doorsturen is illegaal en absoluut niet oke en ik kan begrijpen dat dit heel vervelend voor je is. miss kan je hier mee naar halt als je wilt als je toevallig diegene kent of volledige naam weet of aan je ouders vertellen als je je daar comfortabel bij voelt (zoniet moet je het dan ook natuurlijk niet doen) 

lijkt me iig wel heel vervelend voor je en ik hoop dat dit goed komt voor je.

Reputatie 6
Badge +3

Zeg dat je de politie hebt gebeld en je een aanklacht gaat doen. Anders kan je naar help wanted en chatten met iemand, snap namen doorsturen en wordt hun accounts onderzocht door Snapchat en worden ze meestal verwijderd of gewaarschuwd. 

Badge

naaktfoto`s/filmpjes doorsturen is illegaal en absoluut niet oke en ik kan begrijpen dat dit heel vervelend voor je is. miss kan je hier mee naar halt als je wilt als je toevallig diegene kent of volledige naam weet of aan je ouders vertellen als je je daar comfortabel bij voelt (zoniet moet je het dan ook natuurlijk niet doen) 

lijkt me iig wel heel vervelend voor je en ik hoop dat dit goed komt voor je.

is het ilegaal als die gene er zelf naar vroeg?

Reputatie 6
Badge +3

Heyyy @ik_kan_geen_nickname_bedenken ,

 

naaktfoto’s tussen 2 minderjarige met consent is NIET illegaal en daar kijkt de politie ook niet van op, pas als iemand deze begint te lekken en te delen wordt het illegaal!

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Heyyy @ik_kan_geen_nickname_bedenken ,

 

naaktfoto’s tussen 2 minderjarige met consent is NIET illegaal en daar kijkt de politie ook niet van op, pas als iemand deze begint te lekken en te delen wordt het illegaal!

 

 

Blijkbaar is dat wel illegaal, alleen het gebeurd zo vaak dat de politie er niet van opkijkt had k gister ff geleerd van tim16

Reageer