Vraag

wat moet ik doen en is dit illegaal

  • 17 January 2023
  • 5 reacties
  • 824 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 0 reacties

Elke keer als we school zwemmen kijkt mijn vriend naar mijn piemel ik blijf het negeren

In de kerst vakantie heeft mij uitgenodigd om naar zwembad te gaan ik zij is goed dus ik ga naar het zwembad hij staat mij al op te wachten wij gaan omkleden in aparte hokjes na ongeveer 6 uur zijn we klaar met zwemmen dus wij gaan de omkleed hokjes maar de alle zijn bezet behalen 1 dus hij zegt vind je goed als delen ik zijn oke want dam zijn we sneller klaar dus wij trekken onze zwembroek uit en hij zegt zullen we onze piemel vergelijken ik zij 1 keer toen zegt mag ik jou piemel aanraken ik zij als ik die van jou eerst mag aanraken dus hij zegt okay dus hij Rijkt mijn piemel aan van het 1 komt het ander hij heeft me afgetrokken dat heb ik ook bij hem gedaan toen hebben we elkaar gepijpt en anaal gedaan

 

Maar is dit illegaal en raar om je best te neuken

 

 

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Op zich is het niet illegaal maar ik denk niet dat het zwembad het ok vindt dat jullie dat in een kleedhokje doen.

Het is alleen illegaal als je te jong bent of als een van jullie gedwongen werd, de legale leeftijd om seks te MOGEN hebben in Nederland is 16, dus ben je jonger is het illegaal, ookal zou je het beide willen.

En in principe is het niet raar, als jullie het beiden wouden en niks gedwongen werd is het gewoon prima, maar alsnog illegaal zoals ik zei.

Geen probleem er is geen sprake van illegale activiteiten. Daarmee bedoel ik dat wat je hebt gedaan niet erg of slecht is. Als ik jou was zou ik er gewoon niks mee doen, komt goed niks aande hand👍🏽

Als hij onder de 16 is is het in principe wel illegaal, maar niemand is er (nog) achter gekomen

Reputatie 7
Badge +17

Als er één 16 of ouder is en de ander jonger is het idd illegaal. Als ze allebei onder de 16 zijn niet. Twee mensen van 15 mogen dus gewoon seks met elkaar hebben als ze het allebei willen.

Reageer