wat moet ik doen dit is zo heftig


Reputatie 5
Badge +2

Ik heb een probleem 2 van mijn vriendinnen hebben naakt foto's gekregen van een collega van ons (ik gebruik de eerste keters voor de 2 meiden t en r en voor de jongen r)
Zij hebben de vraag gehad foto's van zichzelf terug te sturen naar lang drammen heeft t dat gedaan r gelukig niet
T haar ouders zijn hier achter gekomen en hebben het werk gebeld
De man r is ontslagen, wij werkte hier erg veel mee samen. Ik had hem door en heb het geprobeerd te remmen zonder dat hij het merkte, ik denk dat hij dat door had en sloot mij buiten
Ik ken hem goed en weet dat hij hier niet mee stopt
Gisteren hoorde ik van r dat er minstens nog 2 collega's naakt foto's hebben gehad
Ik heb een aantal jaar geleden een soort gelijk iets meegemaakt.
Hem heb ik niet aangegeven bij de politie maar hij is 21 dus meerder jarig! Ik vind dat zij hem moeten aangeven want hij stopt hier niet mee ik weet bijna zeker dat hij nu al nieuwe slachtoffers heeft
Tegen t wil ik hier niet over beginnen want zij heeft het er heeel erg moeilijk mee
R kan het ook niet want zij is verlieft op hem

Wat moet ik doen ik wil niet dat hij meer slachtoffers maakt!!!!


11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @roos2007 

Ik zou het wel zeggen tegen T aangezien die misschien niet weet dat het illegaal is. Het kan een grote opluchting zijn voor T als de jongen word opgepakt. 
Wat je ook zou kunnen doen is misschien de ouders van T informeren aangezien die het toch al weten.

Veel succes

Groetjes NV

Je kan zelf aangifte doen toch? Of in ieder geval melding maken, ook al ben je zelf geen slachtoffer. Wil dat zeggen dat R dan gelijk opgepakt en veroordeeld wordt? Nee. Maar een dossier opbouwen is altijd goed en als meerderen zich uiteindelijk wel melden, kan er wellicht ooit een einde gemaakt worden aan deze praktijken. Succes!

Reputatie 5
Badge +2

Hey @roos2007 

Ik zou het wel zeggen tegen T aangezien die misschien niet weet dat het illegaal is. Het kan een grote opluchting zijn voor T als de jongen word opgepakt. 
Wat je ook zou kunnen doen is misschien de ouders van T informeren aangezien die het toch al weten.

Veel succes

Groetjes NV

Ik weet het wel maar T wilde ook niet dat hij werd ontslagen hij is echt heel aardig maar dat deed hij alleen omdat hij een pedofiel is ik wil haar vertrouwen in mij niet schaden door naar de politie te gaan maar nieuwe slachtoffers mogen er ook niet komen R en T moeten bieden samen met die andere 2 meiden ik weet nog niet wie dat zijn aangifte doen met genoeg bewijs materiaal aan ssjes enzo 

 

Misschien kunnen 1 van die andere 2 meiden het maar ik weet nog niet wie dat zijn

Ik weet het wel maar T wilde ook niet dat hij werd ontslagen hij is echt heel aardig maar dat deed hij alleen omdat hij een pedofiel is

Wellicht kan het helpen om aan T over te brengen dat hij geen aardige, onschuldige jongeman is, maar slechte bedoelingen heeft als pedofiel. Vraag in ieder geval of de melding wil maken, aangifte is nog beter, maar waarschijnlijk komt daar toch niet zo heel veel uit. Echter, als het maar genoteerd staat.

ik wil haar vertrouwen in mij niet schaden door naar de politie te gaan maar nieuwe slachtoffers mogen er ook niet komen

Je bent in principe niet verplicht om de namen van T en R te noemen. Zou R wel mee willen werken denk je? Dan heb je in ieder geval iets en komt T uiteindelijk misschien ook wel.

Reputatie 5
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Nou zij is verlieft op hem dus ja

En stiekem is T dat misschien ook wel?!

-onnodige quote verwijderd-

Hmm, focus er dan maar eerst op dat ze die gozer uit hun hoofd zetten, of in ieder geval geen relatie met hem aangaan. Volledig het contact verbreken. :)

Reputatie 5
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Dat moet T ook maar R dr voogd (zij woont niet thuis) weten dit niet en zij kan hem dus appen enzo

Reputatie 5
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

T heeft inieder geval geen contact meer dus

Wellicht wordt het voor R dan ook maar eens tijd om het contact te verbreken. Probeer haar (eventueel met T) er maar van te overtuigen dat die jongen/man betrekkelijk gevaarlijk is. Ze vindt vast wel een andere leuke jongen.

Reputatie 5
Badge +2

Ze heeft geen contact meer en ze vind het zelf ook een moeilijke situatie

Reputatie 5
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Zoals ik zij ik had het door dat wist hij en daarom heeft hij mij geblokkeerd en R niet 

T  gaat morgen op vakantie 

R spreek ik op t werk weer dan zal k t er miss over hebben

Reageer