soms krijg ik ineens een stijve van een klasgenoot, en bang dat ze dat ziet, want ze kijkt soms naar me, vaak bij school gym omdat ik een strakker t-shirt aan heb,
wat moet ik doen als ik stijve heb als ik met haar ben? En waarom kijkt ze naar me?
soms krijg ik ineens een stijve van een klasgenoot, en bang dat ze dat ziet, want ze kijkt soms naar me, vaak bij school gym omdat ik een strakker t-shirt aan heb,
wat moet ik doen als ik stijve heb als ik met haar ben? En waarom kijkt ze naar me?
Je beantwoord je eigen vraag al: ze kijkt soms naar me, vaak bij school gym omdat ik een strakker t-shirt aan heb op je vraag En waarom kijkt ze naar me? en omdat je rond loopt met een stijve zou ik denken.
Maar je vraag is wat te doen. Play it cool, doe alsof er niets aan het handje is en praat met haar als of ze een van je vrienden is. Dan gaat je jongen vast weer slapen en dan is die spanning eraf.
Stijve moet je gewoon doen alsof hij altijd zo is, daar kan je niks tegen doen zonder dat het er raar uit ziet, ze kijkt misschien omdat ze je interessant vind of omdat je opvalt, maar dat weet ik niet zeker
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.